vasárnap, augusztus 25

Csini bini


Biusomnak van egy beceneve, amit unokatesóm adott neki egy – szerintem – buli utáni elmebeteg pillanatában: Biu csinu. Na mármost ez a "Biu csinu csini bini" versből jött (amit meg is énekeltünk!)! OK, tudom, nagyon hülyék voltunk, de akkor még szinglik és fiatalok voltunk...most meg már férjnél vagyunk, ráadásul unokatesóm már nem is Biusról, hanem kislányáról gyárthat hasonló rigmusokat! Mert remélem azért még legbelül elvetemülten infantilis maradt! :)
Ja ez onnan jutott eszembe, hogy mostanában – tesóm lányainak komoly ráhatására – Glee-t nézek (hallgatok háttérzajnak), és abban van ez a cuki Emma, aki mindig masnisan van felöltözve, és imádom a cuccait! És Emma szerintem a Glee egyik részében tök elénekelhetné a mi "Biu csinu csini bini" számunkat! :))))))
OK! Vasárnap van, és tegnap sokáig Postbook-sulinapló tokokat varrtam, szóval tudjátok be nekem pihent agyamnak! Sulinaplókról este hozok bejegyzést! OK?
Ja és a szettemről is beszéljünk: a balerinát Amitől örököltem! Tök szuper, mikor valakinek vannak tizenéves unokahúgiai!!!!! Szuper cserekereskedelem folyik köztünk ruhákban, cipőkben és táskákban.

XOXO

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése