csütörtök, október 17

A fürdő új lakói


Mostanság beújítottam a fürdőszobába pár apróságot, és azt gondoltam mutatom nektek, hátha valaki kozmetikai szerek vásárlása előtt áll, és segítégére leszek. :)

1. Egy ideje szenvedtem a régi (tejes9 arclemosómmal, mert úgy éreztem nem szedi le rendesen a sminket. Ráadásul a kánikulát sem bírta szerintem, mert egyszer csak furi szaga lett, így inkább kidobtam. Ekkor vettem ezt a Garnier lemosót, ami két komponensű, azaz van egy olajos lötty és valami arcvíz szerűség. használat előtt jól fel kell rázni és törölni. Hihetetlenül hatékony, és a legdurvább sminket is egy mozdulattal leszedi a bőrömről. Mivel utána kicsit olajos a bőröm vettem hozzá egy arctisztító zselét.

3. Mégpedig egy Niveát. Imádom a Nivea termékeket, főleg ha az eredeti hagyományos Nivea illatuk van. Már gyerekként is extra száraz volt a bőröm, és anyum a tégelyes (fém dobozos) változatával kent be minden este tetőtől talpig. Akkor persze utáltam, de azóta szerelem a Nivea. Az arclemosó nagyon hatékony, tényleg csak egy borsónyi kell belőle. Vannak kicsi szemcsék benne, és nem habzik túlzottan, de lemossa, amit le kell mosnia. :)

2. Erről a zuhany alatti testápolóról a reklámokban hallottam, és szépen be is nyeltem. Vettem is egy jó nagy kiszerelést. Ehhez képest nekem kicsit csalódás volt. Használni tényleg egyszerű és nagyszerű. Tusfürdővel (szappannal) letisztítjuk a bőrünk, alaposan leöblítjük, elzárjuk a zuhanyt, bekenjük a testápolóval magunkat, kicsit hatni hagyjuk (addig megfagyunk), majd leöblítjük. Na jó a megfagyástól tekintsünk el, az az én bajom, hogy nyitott ablaknál zuhanyzom még most is néha. Szóval én kb. 8 órán keresztül érzem a hatékonyságát a szernek, aztán pont olyan száraz a bőröm, mint előtte! Sajnos nem lett szerelem...pedig annyira bíztam benne!

4. Ezt a Doliva fürdősót tulajdonképpen ajándékba kaptam. De hát az illat! Egy mámor!!! Azóta úgy kell kierőszakolni a kádból, mióta megvan. Az isteni illaton kívül kiemelném az ellazító hatását (tényleg nagyon leleazított), és hogy nem szárítja annyira a bőrt, mint más fürdősók.

Ti miket vettetek mostanság a fürdőszobába?

XOXO
 

2 megjegyzés:

  1. Pantene Heat Defense Gloss Spray-t, de sajna hamarabb zsírosodik tőle a hajam. Yves Rocher ragyogást adó sampon. Ez az első sampon, amivel 3 napra ki tudtam tolni a hajmosást.
    Te szoktál Yves Rocher termékeket vásárolni? Törzsvásárlóknak kb. 2 havonta vannak akciók, minimális vásárlás után pl. most egy 1700Ft-os olajos tüsfürdőt kaptam ajándékba.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hú nagyon szeretem az Yves Rocher-t. Jobban, mint a Body Shopot. :D

      Törlés