kedd, október 29

Csak lazán


Újabban nem csak azzal van gondom, hogy nem tudok mit felvenni reggel, de a meleggel is küzdök. Ugyanis az én fejem már teli van őszies szettekkel, hideg napokra való outfitekkel, amikhez csizma, sál és ballonkabát dukál. Ehhez képest a meleg miatt sporcipőben rövidujjúban és farmerdzsekiben érzem jól magam. 
De a meleg előnye, hogy fel tudtam venni ezt az ujjatlan felsőmet. Ennek azért örülök, mert képzeljétek kétszer kellett a boltba mennem érte. Tulajdonképpen 1500 Ft-ért vettem leértékelve. Otthon vettem észre, hogy a szájhúzogatós eladócsaj rajta hagyta a mágnest. ÁÁÁÁÁ.... egy hét múlva mentem vissza (na persze akkor befelé riasztottam), és egy cuki eladófiú levette nekem. Még ráadásul kedvesen bocsánatot is kért. 
(Félreértés ne essék: én nagyon szeretem az eladókat az üzletekben! Sőt tisztelem őket, és elismerem a munkájukat. De azt nem szeretem, ha valaki a munkáját nem végzi el jól. És még látom is rajta, hogy utálja az egészet. )

XOXO
 


2 megjegyzés:

  1. az ilyen menjen a tecsóba árufeltöltőnek, de tényleg. értem én, h mindenkinek van rosszabb napja meg lehet előtte bunkó vevő is, de ha én kedvesen köszönök, mosolygok (és látom, h az előttem álló se volt egy tajparaszt), akkor elvárom, h legalább velem semleges legyen, de inkább kedves. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát ezt próbáltam én finoman megfogalmazni! :D

      Törlés