szerda, október 16

Ocelot naci


Észrevettétek, hogy azokon a napokon, mikor nadrág után nyúltok a legtöbbször farmert választotok? Én igen, és ilyenkor szépen visszateszem, és a nem kevés színes nacim közül választok. De elsőre a farmerhez nyúlok. :) Tegnap is visszakerült a szekrénybe a farmer és előkerült ez a naci, amit a születésnapi Takko kuponomon vettem. Nagyon jól éreztem magam benne, főleg, hogy már nem annyira passzos, mint amikor vettem.
A hajamért (és fejemért) itt kérek elnézést, de nem akartam hajat mosni, mert tegnap futni is voltam! Hajrá...azt hiszem lassan visszaszokom! Igaz, még nagyon nyögve megy, és csak 4 km....de már megy! :)


XOXO

 

5 megjegyzés:

  1. Az hagyján, hogy mindig a farmert veszem ki először, de szinte kizárólag farmerom van, és azt hordok. Van még egy fekete nacim, és azt hiszem, ennyi... és (sajnos) többször van nadrágos nap-érzésem, mint szoknyás. Na, tessék, íme két dolog, amin változtatnom kellene!
    Mondjuk állatmintát nem mernék felvenni, de rajtad határozottan jól áll ezzel az inggel!

    VálaszTörlés
  2. nem nyáron (és főleg egyre hűvösebb időben) 99%-ban (sajnos) farmerért nyúlok. de már tervezem, h ha jövő héten újra melegebb lesz, még ismét szoknyázom párat! ;)

    nem vagyok egy ocelot párti, de ez tetszik és csini vagy benne! ;)

    VálaszTörlés
  3. Csini a szerelés,én is midig farmerrel kezdem....és a futás nekem is nyögve-nyelős egyenlőre,de nem adom fel!Hajrá!!!

    VálaszTörlés