kedd, október 22

Lovagló szett


Most olyan szívesen írnám azt, hogy délután lovagolni voltam, azért ilyen a szettem...de nem. mert hát nem tudok lovagolni, sőt soha nem ültem lovon, továbbmegyek kicsit félek tőlük. Mindez azért is furcsa, mert anyum még úgy nőtt fel, hogy szőrén ülte a lovat kislány korában, és én is vidéki lány vagyok (pl. a lóistáló szagot kifejezetten szeretem), de a lovaglás valahogy kimaradt az életemből.  De ami késik.... Szóval még az is lehet, hogy ez lesz egyszer a hobbim. :)
Mindezeket félre téve a lovaglós outfiteket nagyon szeretem. A lovagló csizmát, a szűk farmert, vagy akár a lovaglós leggingset. Azt hiszem ez a szettem olyan jól sikerült, hogy már csak egy ostor hiányzik a kezemből. :)
Ja és egy HundM-es pulcsival melegítettem magam tegnap (nem mintha kellett volna).


XOXO
 


4 megjegyzés:

  1. Nekem ez most pulcsi nélkül tetszik, de úgy nagyon! Szuper ez a blúz rajtad. Valahogy mindig visszateszem az ilyen blúzokat, mert attól tartok, túl "cicás" a szalaggal... Te nem ijedsz meg ezekről, Anna?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, pulcsi nélkül jobb. És teljesen feleslegesen vettem fel pulcsit, mert mostanában nagyon meleg van. A blúzoktól meg nem ijedek meg, sőt. Most kifejezetten ilyeneket kerestem. Van is 3!!! :D

      Törlés
  2. Jó szett! Főleg a kék körmökkel :)

    VálaszTörlés