hétfő, december 24

Ajándékaim – a teljesség igénye nélkül

Hoztam egy pár ajándékot, amit én csináltam a családnak karácsonyra. Nem a teljes ajándékkészletet mutatom meg, inkább kiemeltem a legjobb ötleteket, amik a legjobban tetszenek nekem. Ja és a férj ajándékai is kimaradtam, mert ő fotózta az ajándékokat. Szóval majd később mutatom az ő meglepetéseit is. :D

Ez az első szett Leának – nővérem kisebbikjének – készült. A baglyos füzetet és iratkapcsokat az Ikeában vettem. Ehhez készült egy tolltartó, egy szendvicstartó (egy zacsit varrtam belülre, így frissen tartja a szendót és egy határidőnapló, amit én szerkesztettem. Naná, hogy elfelejtettem belülről képet csináltatni, de majd pótlom! A lényeg, hogy ugyanilyen baglyok vannak belül is! :D


Ez a második szett, ami Aminak – nővérem nagyobbikjának – készült. A tartalma: határidőnapló, tolltartó, pénztárca, neszeszer és szendvicstartó. Ja és egy CUKI rózsaszín malacos nyaklánc masnival. :D


A harmadik szett a tesómnak készült. Ebben egy tolltartó, egy határidőnapló, egy szendvicstartó és egy kicsi pénztárca van. Nekem ez tetszik a legjobban, mert ugye zöld. Amúgy két anyag közül nem tudtam dönteni és a csajszikat kérdeztem meg, szerintük melyik jobb. Ők választották ezt a pöttyöset. :)


Az utolsó ajándékok anyunak készültek. Egy igazi romantikus szettet kap, amiben a Balcsin tud vagánykodni. Ezt az okkersárga kord anyagot még magamnak vettem táskára, és most csorog is a nyálam. Tuti varrok ilyet magamnak is! A táska díszítésében Mácsár Andi barátnőm segített. Egy felvasalgató papírra kinyomtattuk anyum szüleinek ezt a motoros képét, amit Andi egy 5 cm átmérőjű medálba aplikált. tett rá 4 kampót, hogy fel tudjam varrni. Én a barna szalagból csináltam virágot köré. Ütős lett, nem? Ja Kern András könyvét nem én csináltam....csak mivel az is a táskába lesz, gondoltam kerüljön a képre!

 
Amúgy nagyon izgulok, hogy örülni fognak-e az ajándéknak. Fotózom, ahogy átveszik, ok? :D

3 megjegyzés:

  1. Szuper kis ajándékok! A táska motoros képpel óriási! Ügyes vagy, nagyon fognak örülni!
    És köszönöm a közreműködésedet a patentékszer-megszerző projekthez! Nagyon boldog vagyok, gyönyörű, szeretem! Boldog karácsonyt Neked!

    VálaszTörlés
  2. Szia! Valóban jól sikerült, köszönöm! :)

    VálaszTörlés