szerda, december 19

Az új nadrágom

{top: reserved | garbó: orsay | nadrág: turkáló | harisnya: calzedonia | csizma: humanic}
Ez a téli tengerészes rövidnadrág az egyik új szerzeményem, amit legutóbb a turiban szereztem. Jó kis meleg naci cuki kis arany gombokkal. Már a fogason beleszerettem, de persze azzal spannoltam magam, ááá, úgysem férek bele. Én döbbentem meg a legjobban, hogy jé, beleférek! (Ok, tegnap ebéd után sajnos a gombot már ki kellett gombolnom! ) Aztán kínoztam még a buggyosan áll, és a nagy fenekem benne kérdéskörrel, de ez már csak pár másodpercig tartott, mert annyira tetszett magamon, hogy semmi nem érdekelt. Amúgy natúr színű harisnyával próbáltam, és azzal is nagyon jól nézett ki. Úgy inkább elegánsabb volt, mint bohókás. :)


2 megjegyzés:

  1. szeretem a piros-kék-fehér matróz színtriót! a buggyosságán én még nem jutottam túl, de ha jól érezted benne magad, akkor jó biznisz volt! ;)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon csini szerkó :)

    VálaszTörlés