szerda, december 26

Akkor lássunk még ajándékokat!

Most jöjjön a mini családi ajándékozás eredménye. Tehát mit kaptam én a férjemtől, és mit adtam én. :)


A világ legcsajosabb ajándékát kaptam a férjemtől: a legújabb Gucci parfümöt és egy Spa szalonba 90 perces masszást. Vaúúúúú.... nagyon jó lesz. Még a fejem is is megmaszírozzák. Az igazán klasz! :) A parfüm pedig mennyei! (na jó ennek a beszerzésében segítettem. de csitttt!)

Idén a férjem egy majdnem csupa fekete csomagot kapott. Egy kis narancssárgával. :)
Kapott ő is tolltartót és szendvics tartót. Ezeket én varrtam neki. És miért lett Star Wars-os? Annak is története van. A háttérben egy Molenskine határidőnapló látható. Star Warsos, olyan, ami Magyarországon nem kapható. A történet annyi, hogy kinéztem ezt a naplót a neten, majd azzal szembesültem, hogy Magyarországra nem szállítanak. Ekkor egy angliai Postbook rendelőt megkértem, hogy rendelje meg nekem. Nagyon jó volt, hogy fordulhattam hozzá, és ő nagyon kedvesen segített is. Mire nem jó a Postbook, ugye? :D Na ezért lett a többi cucc is Start Wars-ös. Férj boldog, egész este nézegette a naplót. Cikiztem is, hogy még üres, ne lepődjön meg! :)

Hát ennyi. Holnap már karácsonyi szettet is hozok nektek! OK?

2 megjegyzés:

  1. Tudom, hogy most már teljesen mindegy, de az Alexandrában van és volt is Star Wars kiadású Moleskin:)

    VálaszTörlés
  2. én is épp ezt akartam írni, tegnap egy barátnőmmel ott jártam és szembe jött velem. :)
    szuper kis szettet állítottál össze és a lányoknak is csodásak az ajándékok!

    én is filóztam ilyen masszázsos ajin, de végül áttettem a pasi szülinapjára (2 hónap).

    VálaszTörlés