hétfő, december 3

Mit csináltok a kádban?


Ok, tudom: fürödtök! :) Na de mikor fürdősót szórtok bele és/vagy illatos habfürdőt? Mert ugye van aki zenét hallgat mp3 lejátszóval, valaki könyvet olvas (a férjem képes több száz oldalt olvasgatni), van aki alszik, van aki mobilt nyomogat...
Én katalógusokat nézegetek. Avon, Oriflame, Tscibo stb. Mindegy, csak lehessen válogatni, nézegetni....
Sajnos mindig vásárlás a vége. tegnap egy oriflame katalógushoz jutottam hozzá, és rendelgetem belőle. Ha megérkezik miket rendeltem, mutatom, ok?

6 megjegyzés:

  1. Nekünk nincs kádunk, így ez az elfoglaltság kihúzva. Időnként azért hiányzik.

    VálaszTörlés
  2. Imádok a kádban ázni órákig! Én is gyakran olvasgatok közben, de néha még csokit vagy gyümölcsöt is viszek magammal, és eszegetek :D

    http://highheelsandcakes.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  3. alszom. de tényleg. mindig elkezdek olvasni, a vége pedig az alvás. :)

    VálaszTörlés
  4. Én vagy Lushos vagy Love2smile fürdőgolyóbist teszek bele a vízbe, vagy ha "sózom", akkor a készleten lévő uszkve 10 féléből választok és többségében 2-3 félét használok (igen, nem csak ruhákat halmozok fel nagy kupacban, ezt is, a többi rossz szokásomról egyelőre ne beszéljünk ;)).

    A habokban/vízben fekve általában semmit sem cisnálok. Merengek. Ez esik legjobban. Mindenféléről cikáznak a gondolataim (mint mindig). A pasi még egy bő éve épp a nagy depi közepette spontán ötlettől vezérelve utánam hozta az mp4-em, h hadd hallgassak zenét, hátha még jobban megnyugszom és de jó lesz, berakta a fülembe is a fülhallgatót és hiába kereste ki a lazító zenés enyát (közös kedvencünk), de nem élveztem jobban azt az ázást sem. Zavart, h mindjárt belerántom a masinát a vízbe meg, h nem tudok számot ugrani vizes kézzel, szóval macerásabbnak éreztem, mint amilyen bónusz örömöt adott. Olykor női magazint viszek be, de valahogy azt sem érzem létszükségletnek. Legszívesebben a fürdőszobáig ordító és ott szintén hangosnak érzett zenének örülnék, de azt meg a szomszédok nem kultiválnák (a panel lét számodra is ismerős szépségei).

    VálaszTörlés
  5. Nem szeretek a kádban ejtőzni, a fürdést a legrövidebb idő alatt ejtem meg. Pasi viszont egy órát is ott tölt, na addig tornázom! (viszont a klozeton...:) bocsi!)

    VálaszTörlés