péntek, december 28

Vamp stílusú szilveszteri szett



Pár napja kaptam egy levelet:

Kedves Anna!
Egy ideje figyelgetem a blogod, és el kell mondjam, nagyon jó stílusérzékkel rendelkezel.
.... szeretném kikérni a véleményed, illetve tanácsot kérnék, ha nem haragszol. Van egy new yorkerben vásárolt ruhám, ami pánt nélküli, felül feszülős fényesebb pamut, deréktől lefelé rakott csipkés szoknyája van, ami igen rövid, kb a combom felső harmadáig ér. Szilveszterkor szeretném felvenni. Szerintem jó alap, de fogalmam sincs, mivel dobhatnám fel. Gondoltam egy fekete fényesebb anyagú leggingre, mert tényleg rövid. Nem szeretem a magas sarkút, és mivel nem megyünk semmiféle puccos helyre, szeretném kicsit lazábbá tenni, keverve a stílusokat. Feldobni egy cipővel/táskával ékszerrel. Nem elegáns szeretnék lenni, inkább olyan vadócos, akin látszik, jól érzi magát a ruhában. :)


Először kétségbe estem, mert mikor így szemen dicsérik az embert, hajlamos leblokkolni. Aztán egész egyszerűen félretettem azt a gondolatot, hogy másnak válogatok ruhákat, és rögtön lettek ötleteim. Megkértem a kedves levélírót, hogy küldjön képet a ruháról, és máris jöttek az ötletek.


Az első gondolataim még piros kiegészítők körül jártak, egészen addig, míg a nyitóképként is használt svájci sapkás képet meg nem találtam. Ekkor jött a bordó (vagy ahogy mostanában divatosan hívják burgundi vagy maroon) szín használata. Azért e mellett a szín mellett döntöttem, mert szerintem ez jól áll fiatalnak és idősebbnek is, és ami nagyon jó benne, hogy minden hajszínhez passzol, és a kívánt hatást – nem elegáns, inkább vadócos – könnyen elérhetjük vele.
Készítettem egy összeállítást, hogy én miket vennék fel ehhez a rucihoz, de persze kicsit túlzásba vittem. Nem kell ennyi mindent beszerezni hozzá. Ami fontos, az szerintem a leggings, vagy harisnya (ez utóbbit én jobban szeretem, és megsúgom a férfiak is!), valami feltűnő bordó a fejedre (masni, kalap vagy hajráf), bordó ékszerek, és bordó táska. A kiegészítők stílusa vamp-os legyen. Ennek meghatározása elég nehéz, de ha azt mondom, hogy régi stílusú szexis és decens vámpírnő (Alkonyat most felejtős), akkor nem tévedek szerintem sokat. Személy szerint 16 évesen imádtam ezt a stílust, és akkor is kb. ilyen kiegészítőkkel vettem volna fel ezt a ruhát, annyi különbséggel, hogy a lábamon egy bakancs lett volna. (Amúgy szerintem még azzal is nagyon jó ez a ruha) persze a vad rúzs és a többi akkor is kell!!! :))) És ne feledkezzünk meg a bordóspiros rúzsról és körömlakkról sem. 


Remélem tudtam segíteni, és nem csak a levél írójának. :) Én mindenesetre megköszönöm a felkérést, mert a karácsonyi szettem összeállításában sokat inspiráltak ezek a képek! :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése