szerda, március 26

5 dolog...



5 dolog a mintás ruhákról:

Még mielőtt belekezdek a felsorolásba: a képen látható ruhák bármelyikét elfogadom! :D Ha valaki szembe kerül valami ilyesmivel 38-40-es méretben bármelyik turiban. Ne gondolkozzon! Vegye meg, kifizetem! :))))))

1. Imádom a mintákat. Minél furibb, annál jobb. Szivecske, pötty, csík, vitorlás hajó, virág, lovacska, nyuszi, táska, ...
2. Szerintem nem kövérít a minta. Mikor 8 kilóval több voltam, simán hordtam keresztbe csíkosat, és nem éreztem, hogy kövérítene. Mindenképp a z a lényeg, hogy te hogy érzed magad a ruhadarabban.
3. Nem hiszek a minták lélektanában, és a sztereotípiákban. A pöttyös nem gyerekes, séa lovas cucc nem fog szabadságot hozni a lelkembe... Pöttyös csini...és én mindig szabadnak érzem magam.
4. Utálom a lepkemintát. NAGYON! Volt egy ismerősöm, akit nem kedveltem, és ő nagyon szerette...ennyi!
5. Akarom ezeket a ruhákat!!!!!!! :)

 XOXO

1 megjegyzés:

  1. Tök jók! :) Én a virágmintát szeretem, ornamentikát, a hangjegyeket és a macskákat. :D A keresztbe csíkost viszont nagyon nem... :)

    VálaszTörlés