szombat, március 15

Férjem kedvence (az egyik)

Van egy étterem Pécsen, az a neve, hogy Salibár. Mikor férjem először mondta, hogy elvisz oda, finoman közöltem vele, hogy ok, hogy vega vagyok, de ez nem jelenti azt, hogy salátát rágok....nos kiderült, hogy az étterem nem a salátáiról híres. Sokkal inkább a serpenyős ételeiről. :)
Férjem kedvence a pármai tál, de egyszer evett egy török tálat, ami hasonló volt ahhoz, amit azóta csinálok én otthon is! :D


Hozzávalók:
– csirkemell (de lehet pulyka is)
– barackbefőtt
– sós mogyoró
– méz
– fehérbor
– só, bors


Elkészítés:
A húst olívaolajon a mogyoróval együtt megpirítom. (Addig pirítom, míg a hús leve el nem fogy.) Ráborítom a felvágott befőttet és egy kis bort löttyintek rá. Ezzel együtt is pirítom egy kicsit. A végén csorgatok rá egy kis mézet.



Én ma kuszkusszal tálaltam, mégpedig úgy, hogy a kiszedett ételre rámikróztam 3 szelet sajtot. :D
Sikeres volt, még a kuszkusz (amit először csináltam) is nagyon ízlett mindenkinek.... persze én hús nélkül rántott sajttal ettem, és sok salátával! :))))))

XOXO


1 megjegyzés:

  1. Sajnos nem vagyok barackos. És ha husis ételt főzöl meg se kóstolod, h milyen az íze? Nehéz lehet vegaként így kuktáskodni...

    VálaszTörlés