hétfő, március 31

PixiBAG


Sokan sokfélét írtak már a Pixiboxokról és Pixibag-ekről, de valahogy mindenki a boxokat szereri jobban. Én nem. Sőt a legutóbbi box után megfogadtam, hogy soha nem fogo rendelni tőlük, de végül a bagre elcsábultam. És ez az új bag megint mesejó.
Lehet, hogy igénytelen vagyok, de ebben nekem sokkal használhatóbb dolgok vannak, mint a boxokban. Van az én ízlésvilágom nagyon más. Én amini parfümökkel és ajakápolókkal nem tidok mit kezdeni. Tusfürdőt, hajvégápolót, körömlakkot és kézkrémet nekem. Nos ezek közül sokat kaptam most ebben a bagben. :)
Maga neszeszer cuki, és bár kb. 10 perc alatt tudnék varrni ilyet magamnak,mégis az előzőt is vadul használom, és a mostaninak is van már funkciója. Rubint Réka edzésre ebben viszem a gumikötelem. (pink a sporttatyóm, és ez a fekete neszeszer virít benne!)
AXE spay: Nőknek készült, annyira nem kommersz illatú. Munkahelyre behoztam. Ha már nem bírom a szagom nyáron, akkor pont jó lesz! :D Illetve ma is jól jött, mikor Rhonda nevű munkahelyi cicánk eregetett egyet! :)))
Essence kézkrém: mindig jó ha van valahol egy kézkrém. Otthon több helyen, táskában, munkahelyen.... szóval el fog fogyni. És még jó is. Könnyen szívódó és kellemes illatú.
Essence szemhéjpúder: én khaki színt kaptam, amit azt hiszem ki fogok használni. Amúgy nem vagyok egy nagy sminkguru, de nekem jók ezek a termékek. Egyszerűek, olcsók és célnak megfelelők. Amúgy is max 8 órát kell kibírni a sminkemnek...így engem a szuper tartósság nem érdekel. Nekem egy fontos: ne viszkessek tőle. Ettől nem viszketek. Amúgy szép lassan – és semmiképp nem direkt – az összes sminkcuccom essence lett. :)
Dove hajvégápoló: amit tök bénán fordítva tettem a képre! :) Viszont erről régebben írtam egy elég komoly tesztet, itt olvashatjátok!
Himalaja arcpakolás: húúúú ennek nagyon örültem. Imádom az arcpakolásokat! Bármilyen jöhet, de ez nem is bármilyen, ez nagyon jó. Minőségi és tényleg lehet érezni, hogy valami volt az arcomon. :D Ez egy olyan termék, amit azt hiszem keresni fogok később is a polcokon.
New Yorker tusfürdő: ti tudtátok, hogy van ilyen? Amúgy vidám illatú darab. Olyan alkalmakkor fürdök vele, amikor jókedvre akarok derülni. Egy kimerítő futás után pl. nagyon fel tud dobni! :)
Kaptam még egy kupont, amit cuki baglyos tokú szájfényre lehet beváltani. (Azaz 20%-al olcsóbban megvenni.) Mivel a balzsam eredeti ára is csak 1995 Ft, így azt hiszem fogok rendelni. :) De csak mert baglyos! :D

Rendelt valaki ilyen Pixibag-et? Nektek tetszik?


XOXO









2 megjegyzés:

  1. Még sosem rendeltem se Pixi baget, se dobozt, itthon egyik ilyen meglepi csomag sem olyan, mint amit azt a külföldi blogokon lehet látni. Sosem bántam meg, h valamiről lemaradtam, mármint az ember igazából le se marad, hiszen minden kapható amúgy is, így pedig legalább sok kifutó, "nincs szükségem" terméktől menekülök meg.

    VálaszTörlés
  2. Három box után lemaradtam kettőről, mert folyton lefagyott a szerverük. Így le is iratkoztam róla, és bevallom, nem hiányzik... Nekem a boxok amúgy szimpatikusabbak, mint a bagek, egyszerűen csak jobban szeretek luxus dolgokat kipróbálni, mint hétköznapi cuccokat amolyan zsákbamacskaként megkapni.

    VálaszTörlés