szerda, március 12

Csini a zöldben



Kivételes helyszínen fotóztunk tegnap. Munka és edzés közt bementem férjemhez a suliba, és az ő kertjükben csináltunk képeket. Vicces, mert pont a virágos kabátomban és a nagyon mintás blúzomban voltam. Kicsit bele is olvadok a tájba, nem?
A blúzomat már jó rég turiztam, de eddig nem állt össze a fejemben, mivel is tudnám felvenni. Azt hiszem kellett hozzá, hogy leszűkítettem, és rövidítettem a farmerom (ami szintén turis). Nekem így most nagyon tetszik, mert a komoly blúzt kicsit ellensúlyozza a farmer anyag bohémsága. Nektek?

 XOXO

7 megjegyzés:

  1. Kész vagyok, annyira jó ez a blúz, és közben ha boltban látnám, én nem venném fel...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Érdemes mindent leakasztani és próbálni! :D

      Törlés
  2. a blúz nagyon tetszik, én is imádnám. az új helyszín is jó, pózolj máskor is a suli kertjében! ;)

    VálaszTörlés
  3. Szuper ez az egész szett :-)!
    A cipő nekem is meg van,imádom,annyira kényelmes. És úgy irigyellek,hogy a turis gatyákat ilyen jól meg tudod csinálni,én pont a száruk miatt nem találok szinte soha egy jó darabot sem. :-\

    VálaszTörlés
  4. Hú, de jól áll ez a szett! És szerintem is jó az új helyszín.

    VálaszTörlés
  5. Úúúúdejóóó. Ez a kabát..hahhh... Szuper kis szett.

    VálaszTörlés