péntek, március 7

Felhajtva


Régóta  szemezgetek a boyfriend szabású farmerokkal, mert tetszett, ahogy a csajok (rettentő sovány lányok) hordják. persze nem egyet felpróbáltam már, de nekem valahogy nem állt egyik sem eddig jól. Aztán minap eszembe jutott, hogy vettem én egy farmert a Tchibóban, ahol a katalógusban a lány (szintén rettentő sovány) magassarkúval viselte a nacit felhajtott szárral. Igez ez egy chino szabású nadrág, de megpróbáltam. Új szerelmemmel a lakk magassarkúmmal vettem fel, és életem első Mácsár Andi ékszerével. Sajnos a kép nem sikerült a legjobban, mert elég későn értem haza és még annál is kevesebb fény volt, mint szokott.
Azért a stílus átjön, és remélem tetszik nektek, mer azt hiszem szeretnék még ilyen szetteket összehozni! :D


XOXO

4 megjegyzés:

  1. Tényleg kitavaszodtál! :) És érdekes, ebben a verzióban még nem gondolkodtam farmerről, de tetszik így! (OFF: megjött a kis csomagom, köszönöm! Éés: minden jó lett :D)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Dejó!!!!! Már hogy minden jó lett! Majd küldj képeket! OK? :D

      Törlés
  2. Cuki, de én még félnék, h fázik a bokám. Ellenben egyszer lehet, h én is kipróbálom majd ezt a verziót, tetszik. :)
    Ma megint nagy megmérettetésre megyek, így a frissen turizott cuki rakott szoknyámban és zsabós nyakú ingemben pompázok, de még fekete csimmivel. Pedig a harisnyám is menő (Calzedonia outletes, szürke-fekete árnyalatos cikkcakkos. Jó lenne minden nap, ilyen nőiesnek lenni. ^^

    VálaszTörlés
  3. Elnézést előre is, de ha melegebb lesz és megtanulok a kiszemelt magassarkú cipőben járni akkor lemásolom. ;)

    VálaszTörlés