csütörtök, október 30

Az új kabátom



Nos az úgy volt, hogy mentünk a tesómmal turiba, és mondtam neki, hogy kabátot nem vehetek! Már ebből láthatjátok, hogy nagyon kedves aranyos nővérem van, mert persze vettem kabátot. Nézelődtünk próbálgattunk, majd egyszer csak valaki visszatette ezt a kabátot, mert olyan helyen találtunk rá, hol előtte már jártunk, és akkor nem volt ott. Meg is jegyeztem, hogy szép ez a kabát. Felvettem, és nagyon tetszett, mert végre egy kabát, aminek nem lebeg az ujja, hanem szépen van szabva, szűkre. (Nekem ez a kabátoknál állandó gondom!)
Na de voltak vele bajok:
– hiányzott egy gombja... megnéztük, két pótgomb is volt hozzá.
– nagyon koszos volt...reméltük a tisztítóban megoldják
– volt hozzá egy öv, amivel szörnyen bután nézett ki. Övet kivettük, és máris tetszett.
Egy szó mint száz felülemelkedtünk a problémákon, és megvettük. A kabát 3000 Ft volt (kilós turiban) és 2000 Ft volt a tisztíttatás. Így lett nekem 5000 ft-ért egy gyönyörű kabátom. Régóta vágytam világos színű télikabátra, de valahogy vagy nagyon fehéret találtam (Olyan hókefélke :) típust), vagy olyat,a mi nem is tetszett.
De ez most csudiszép, ugye?



XOXO
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése