kedd, október 7

Új mellény

Megint egy kis időre eltűntem, de van indokom (mint mindig)! Ugyanis az történt, hogy fodrász után hazaérve egyenest mentem aludni, majd másnap hajnalban felkeltem, a hajam összefogtam, és 2 napig a lakást takarítottam. Nagy szerencsémre anyum jött segíteni, így most az utolsó szeglet is ki van takarítva, és minden gyönyörű.....vagyis valami még vár rám: függönyt kell vasalnom! :( De előbb utóbb az is meglesz!
És képzeljétek én már a téli-nyári ruhacserét és cipőcserét is megejtettem, szóval most nagyon előre vagyok! Irtó jó érzés...tegnap hazamentem...és csak lődörögtem a lakásban... valami fenséges, hogy rend van, tisztaság, és nem vár egy halom munka! :D


Na de beszéljünk rólam is! A hajam most nem látszik milyen lett, de az szembetűnik, hogy nem lett frufru. Az előző poszt 4-es képe volt a kiindulópont, de persze ahhoz még növesztenem kell elől a hajam...de lassan olyan lesz.... mivel most még eléggé zavar, sokszor az eltűzött változat mellett fogok kikötni.


Szettemben még feltűnő lehet a szőrös mellényem. ISZONYAT drágán vettem! De komolyan. Nagyon szégyenlem is magam, mert kb. a félretett pénzem elment rá. És azt hiszem ilyen drága ruhadarabom – amit magamnak vettem – nincs is. De felvettem, és szerelmes lettem. :)
Az úgy volt, hogy a melóhelyre jött egy csak egy nagy halom ruhával, és persze iszonyat sok cuccot hozott, és mind nagyon különleges és karakteres volt...szóval muszáj volt vásárolnom. Nem tudom milyen márkájú cuccok, és hogy milyen nagykerből vannak, de made in Italy van beleírva...szóval innentől így fogom emlegetni őket! OK?


Nyugtassatok meg, hogy ezt a mellényt ti sem hagytátok volna ott! :))))))

XOXO
 



..................................................
Bakancs: Cin Cin Amica
Nadrág: Promod
Póló: Orsay
Kabát: Persona
Mellény: Made in Italy
Táska: Zara
Fülbevaló: Mácsár Andi

3 megjegyzés:

  1. Én nem vagyok nagy "szőrfan", de jól néz ki rajtad. Ami még jobban tetszik, az a táskád... :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Húúú pedig nagyon utálom ezt a táskát. :( Csak amíg nincs jobb fekete táskám, addig ezt használom!

      Törlés