csütörtök, október 16

Régi-új szett


Végre hozok fotókat magamról! Úgy néz ki az élet minden területén utolértem magam... boldog vagyok. Remélem ez megint nem csak pár napig fog tartani, ez már huzamosabb lesz! :D


Ez a szett már tavalyi darab, tavaly sokat hordtam. Most nem is emlékszem,hogy nektek mutattam-e, de ha nem, akkor most jól nézzétek meg! :)


És a hajam? Remélem nem kavar nagy port. Még nincs is rajtam sapka! :))))

XOXO
 




..................................................
Bakancs: Cin Cin Amica
Leggings: New Yorker
Trikó: New Yorker
Felső: Pimkie
Táska: Cipőturi
Nyaklánc: E-bay

1 megjegyzés:

  1. nekem tecc, fiatalos, jóféle rohangálós, Annás. :)
    a masni múltkor nekem is kicsit sok volt, de nem akartam hozzászólni, mert Te legalább trükközöl a hajaddal én meg vagy összefogom, vagy kiengedem. olykor befonom. marha változatos. :D

    jajj, képzeld, múlt hétfő óta "járok edzeni". a nagy lajosos bb go-ba vagy hova, ami ugyan enm szimpi hely, de mivel én női konditermes vagyok és a régi kedvenc amazon fittnes bezárt, ezt találtam elsőre. a harmadik edzést, most kedden kifejezetten élveztem. hnap is támadok, a heti kettő alkalmat szerintem simán lehet tartani. csak a konditermet használom, kis kardió, aztán gépezés, megint kis kardió lezárásként. :) első alkalommal személyi edzővel nyomtam, h állapotfelmérjen, de nevetséges volt a konzultáció, ezért is szeretnék helyet váltani. meg elég "fapados" is, mármint bizonyos szinten jó, de több dolog nem tetszik. szóval női edzőterem wanted! ;) ha ismernél ilyet, ne tartsd magadba! :D

    VálaszTörlés