kedd, október 21

Fogy a fény!

Sajnos eljött az idő, hogy már nem tudunk a lépcsőházban fotózni, mert elfogyott a délutáni fény. Egyfelől ilyenkor mindig szomorú vagyok, másfelől pedig élvezem az ősz, később a tél adta öltözködési lehetőséget. :) Mert én ilyen vagyok. Szeretem az őszt is, meg a telet is.
Múlt héten például turiztam egy olyan csodás kabátot, hogy már nagyon várom a hidegebb időt! :))) Remélem a tisztítóban még csodásabbra varászsolják, és lassan pompázhatok benne! Salala!


A kabáttal egy időben turiztam ezt a pulcsit is. Nem értettem miért kell nekem annyira, de meg voltam bolondulva érte. Aztán otthon ki is találtam, hogy ezzel a sötétkék farmerrel fogom felvenni, de a cipőn agyaltam....merthogy – nagyon ciki – de elfelejtettem, hogy van egy sárga converse cipőm. Hogy felejthettem el, mikor egy ideje majdnem mindig ez van rajtam? De komolyan? Tök ciki vagyok, nem?


A lényeg, hogy a szett nagyon jó lett...csak azok a fránya fények! :(((((
XOXO
 




..................................................
Cipő: Converse
Nadrág: New Yorker
Pulcsi: Háda
Fülbevaló: Mácsár Andi

1 megjegyzés:

  1. Fény ide, fény oda, nagyon csinos vagy a szerkóban. A frizurád, meg szuper.Nagyon jól áll!

    VálaszTörlés