szombat, április 7

Beöltöztem

{top: pimkie | nadrág: scd | öv: promod | cipő: deichmann}
Mert azt mondták hideg lesz. Ezért nem mentünk sehova húsvétolni sem, és ezért öltöztem melegebben tegnap. Persze majd belerottyantam a szettbe! :) Kérem a meterológusokat, hogy azért ekkorákat ne tévedjenek. No de kár szomorkodni, inkább kihasználom a mai szép időt, amennyire tudom. Az erkélyen kávézom, ahol már szellőzik az ágynemű. Mosok jó sokat, hogy a napon száradhasson. Még a körmömet akarom kifesteni, és egy turbó hajápolás is vár rám, mert ugye jövök nektek egy kontykészítési tutoriallal, illetve az új hajsütővasat is ki akarom próbálni. Azt már nem is merem mondani, hogy egy félkész táska befejezése is vár rám. A kerek 50. darab lesz, merthogy időközben turiztam még 2 táskát....jajj a függőknek.
Míg el nem felejtem, a felsőt csütörtökön vettem. Tetszik nektek?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése