hétfő, április 30

Előre elnézést

{cipő: turkáló | nadrág: reserved | felső: turkáló | trikó: turkáló}

A megtört arcomért, a késésért és a gyűrt nadrágomért. :)
Szombaton egy rendezvényen voltunk árulni, ami nagyon lefárasztott. Előadások közti szünetekben jöttek csak az emberek, szóval másfél óráig semmi, utána tíz perc tolongás. Bár a szüneteket is varrással töltöttem, nagyon leszívott a nap.
Próbáltam kényelmesen, de csinosan felöltözni, nem tudom ez mennyire sikerült. Ezt a felsőmet (fehér) nagyon szeretem, mert jól kombinálható a ruháimmal, és olyan csinos, de laza hatása van.
A szandimról: legutóbbi pécsi turkálókörutamon vettem, és alig vártam, hogy felvegyem. Este meg alig vártam, hogy levegyem! :D Egy kicsit összenyomta a lábam, de ez betudható annak is, hogy idén először volt rajtam lábujj közti lábbeli. Észrevettétek ti is, hogy így tavasszal olyan furi újra felvenni őket. Ősszel meg olyan szívfájdalom levenni őket! :)

2 megjegyzés:

  1. Nagyon jó ez a fehér felső! Olyan lezseren elegáns!
    Cipőt érdemes turkálóból venni? Anyukám vesszőparipája, hogy használt cipőt nem veszünk, mert azt már kijárta előttünk valaki. Mi erről a tapasztalatod?

    VálaszTörlés
  2. Én eddig egy csizmát, két balerinát és egy szandit vettem turiban. Azt gondolom ebből három bevált. Ezt a szandit szuper kényelmesnek hittem...tévedtem! :(

    VálaszTörlés