kedd, április 24

Egyberuha, amit én varrtam

 
 
Na kérem szépen ezt a rucit  én varrtam. Sajnos a kép nem adja vissza a fazonját, de tulajdonképpen egy szűk térdig érő szoknya és egy denevérujjas felső egyben. Mindez sötétkék pamutból. Kb. 2 éve varrtam, és eddig ritkán vettem fel, de idén beleszerettem. Magassarkú cipővel jobban mutatott volna, de olyan izomlázam volt, hogy nem bírtam magassarkút húzni! :)
A ruha szabásmintája Burdás. Nagyon könnyen elkészíthető, tényleg ajánlom kezdő varrőnőknek is.
Mostanában újralapozgattam a Burdáimat és azt figyeltem meg, hogy a PLUS feliratos cuccok egyre jobban tetszenek. Öregszem? Vagy felfogtam a kilóimat? :)

6 megjegyzés:

  1. Nagyon jó pedig és jól is áll! Ügyes vagy! Bár ez nekem is inkább magassarkús, az izomláz elég alibi;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mentségemre szóljon olyan izomlázról volt szó, hogy nem tudtam leülni! :D De ma már magassarkúban vagyok!

      Törlés
    2. És hol lehet ez a brutál izomlázat kapni??? :)

      Törlés
    3. Otthon! :) Nemes egyszerűséggel a több 10 éves Cindy Crawford DVD-re tornáztam. Főiskolás koromban még videóról nyomtam, de megszereztem DVD-n! :))) Nagyon brutál, és csak 45 perces, és mindent átmozgat!

      Törlés
  2. Nagyon ügyes vagy és nagyon jól áll a ruha.
    Nem vállalsz varrást? :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Vállalok..csak az eredményért nem vállalok felelősséget. Még csak magamnak varrtam eddig, ha vállalod ezt, akkor igen.

      Törlés