vasárnap, április 22

Kardigánom története

{cipő: converse | nadrág: promod | blúz: turkáló | kardigán: tatuum}

Mindenkitől bocsánat a tegnapi kimaradásomért, de a lemaradásaimat hoztam be. Kisebb-nagyobb sikerrel. De mutatom a tegnapi szettem, amiben ebédelni mentünk anyuhoz. Első tervem az újonnan túrt pamutruhám lett volna, csini cipővel, de olyan borús volt az idő, hogy végül ezt az összeállítást szavaztam meg magamnak. A kardigánról mesélek pár szót. :) Általában odafigyelek, hogy mit hol veszek, hogy az ár-érték arány megfelelő legyen, de vannak kilengéseim. Például ez a pulóver. Megláttam a kirakatban és beleszerettem. Emlékszem ez még a salsás időszakom volt, és épp kedvenc táncpartneremmel és legjobb barátommal Zolikával mentünk a Mannutban lévő Caméleon nevű helyre bulizni, mikor a kirakatban megláttam. Mondtam is Zolikának, hogy ez nekem KELL. Persze este 9-10 volt, az üzlet zárva...szóval vágyakkal teli kullogtam (helyesbítek tipegtem - magassarkú tánccipő a lábon) tovább. Természetesen az első adandó alkalommal mentem is vissza és megvettem. Gondolom felmerül a kérdés bennetek, hogy miért? Nem olyan nagy szám ez a kardigán. A választ nem tudom, de egyszerűen a mai napig azt érzem, hogy ezt nekem tervezték. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése