hétfő, május 21

Express wellnesz

Van öt napon, hogy testben és lélekben felkészüljek a szombatra, amikor is esküvőre megyünk.Szingli koromban kialakítottam egy 5 napos rutint arra, hogy az ilyen nagyobb eseményekre felkészüljek. Szeretem már napokkal előtte tudni, hogy mit veszek fel (ruha, kiegészítő,  cipő, smink stb.), mert ez engem megnyugtat.Illetve szeretem, ha ilyen eseményeken a testem tökéletesen ápolt. Na jó ezt mindig szeretem, de ilyenkor különösen odafigyelek. :)
Szóval akkor lássuk a hetemet:

MINDEN NAP:
Diétás étrend: reggelire joghurt és répa, francia diétás ebéd (bonappetit-től rendelve), uzsonnára gyümölcs (főleg eper) vacsorára saláta
Mozgás (2 okból): a ruha jól álljon és az esti mulatozást is bírjam.

HÉTFŐ:
Mivel vasárnap hajat mostam, ideális állapotú lesz a hajam a próbafrizura elkészítésére. Kis göndörítés, kis fonás lesz benne, így frissen mosott hajból nem lehet megcsinálni.
Valami ilyesmi lesz (mármint ezeknek az ötvözete, majd hozom a képet róla holnap):

fotók: innen
KEDD:
Kozmetikushoz megyek szemöldök igyazításra (illetve egyéb felesleges szőrszálak eltávolítására az arcról). Este arcradírozás és arcpakolás.Ezen a napon hozom el a varrónőtől elhozni a ruhát és a férj nyakkendőjét. Este kétségbeesés, hogy szarul nézek ki a ruhában! :D
Szerintem ezen a napon előveszem a hatalmas gurulós bőröndöt és elkezdem belepakolni a cuccokat.
Két ruhát viszek, mert napközben egyforma lilában leszünk csajok, de estére vettem egy szuper kényelmes kisruhát, amit lapossarkúval fel tudok venni.

Bal oldali ruha alapján varrták a lila ruhámat, a jobb oldali lesz este rajtam

SZERDA:
Kéz és lábápolás. Mindkettő radírosása, körömágybőrök eltávolítása, körmök formára reszelése, ápoló körömlakkal bekenése. Sarkaim alapos átreszelése . Én dörzspapíros sarokreszelőt használok. Ez nagyon bejött, mert  két különböző dörzsfelület található rajta, egyik fele a kemény, érdes bőrt távolítja el, a másik - finomabb csiszolású - oldala pedig simává teszi a bőrfelületet. Használata nem bonyolult és károkat sem nagyon okozhatunk vele.

CSÜTÖRTÖK:
Testápolás, mely a bőröm átradírozását tartalmazza a már korábban leírt módszerem alapján. Majd elaszaladok egy utolsó színszerző szolikörútra (Csakis 6 percre, azt is speciális ápoló szolikrémmel). Este vastagon betestápolózom a bőröm.


PÉNTEK:
Ez a nap már biztos a kapkodásról fog szólni, de ugye a hajam meg kell mosni, hogy másnap jó legyen  és a körmeimet franciára ki kell festenem. És este már utazunk is. Szombaton meg próbálom a fejem nem elhagyni, a férjemet meg állandó fotózásra fogni! :D

Na ez az én Expessz wellneszem. Miért expressz? Mert minden nap csak max fél órát foglalkozom magammal, mégis valamit hozzátészek a szépülésemhez! :) Hát persze több kevesebb sikerrel. :)
Ígérem, hogy hozok részletképeket a napokról, ha ide nem is, akkor a facebookos oldalamra! OK?

7 megjegyzés:

  1. Ó, Anna, ez de kellett nekem! Kimentem és kinyomtatom, megy a szépségnaplómba! Minden alkalommal egy kész őrültekháza, amit csinálok (magammal), aztán egész nap feszengek, mert így se jó, úgy se jó...

    Más: szerintem az utolsó sorokat véletlenül szúrtad be.

    VálaszTörlés
  2. Anna! Ez most NAGYON jó lett! Tényleg, a lilát ígéreted ellenére nem mutattad meg. (Jó, most már kibírom szombatig :) ) Egyébként tegnap tökvéletlenül (elfelejtettem leszállni a villamosról, mert túl izgalmasat olvastam) benéztem a Hádába és annyira jó ruhák meg blúzok voltak, hogy jajjjjjj

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tökvéletlenül, mi? ÁÁÁÁÁ azt hiszem holnap benézek a turiba! :D
      Lila ruháért csak ma tudok elmenni! Szóval ma tudom mutatni!

      Törlés
  3. Mi is esküvőre megyünk szombaton :) És már két napja alig vacsorázom, pedig nem is terveztem. Lehet, tudat alatt egy ilyen esemény is sarkallja az embert, hogy odafigyeljen magára. Illetve van, akinél tudatosan.

    A ruha biztos nagyon jó lesz! Mi amolyan batyus buliba megyünk, a nászajándék a vitt étel/ital lesz, laza farmeros szerelésben átadva. Csak legyen jó időnk!

    Anna, talán nem veszed sértésnek, ha megkérdezem: át szoktad olvasni a bejegyzéseket közzététel előtt? Nem mintha túlságosan zavaróak lennének az elütések, csak kérdezem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem olvasom át, hiszen mindig rohanok! :))))
      (Ok, odafigyelek jobban!)

      Törlés
  4. Nagyon bejáratott kis ütemtervnek tűnik ez, jót somolyogtam rajta. Meg az elütéseken is, engem nem zavarnak. De nem akartam épp érte beszólni, így inkább megvártam a mát a kommenttel. :))
    Várjuk a ruhamutit! ;)

    VálaszTörlés