kedd, május 8

Jóllakot napközis

{papucs: auchan | ruha: turkáló | leggings: calzedonia | lánc: etsy}

Erre a rucira a barátnőm beszélt rá, mert szerinte cuki. Szerintem is cuki, de én nem vagyok olyan cuki benne. Vagy nem is tudom. Még leggings nélkül valahogy kinézett, de a hideg miatt felhúztam, bár így is kockásra fagytam. Igen ezt a tegnapi szettet nagyon benéztem! :(

Ma és holnap osztálykiránduláson vagyok, igyekszem hozni nektek képeket, amit ha ide nem is sikerül töltenem, töltöm a facebook oldalra! :D OK?


3 megjegyzés:

  1. Oké! ;)
    Húúú, ez a ruha gáz, többet ne hallgass a barátnődre. 34-es méretben cuki lenne, de a fölött vétek gyártani. (Na jó, persze, h hallgass rá, de vannak olyan lányok, akik nem érzik ennyire, h mi a még vicces és mi a már inkább kellemetlen kategória).

    A papucsod és leggingsed tetszik amúgy és a somolyod is vicces. :)

    VálaszTörlés
  2. Jujjj, a szoknyarész színei mennyire jók! Kéne belőle varrnod egy másik szoknyát :)

    VálaszTörlés
  3. Egyáltalán nem lenne ez rossz, csak magasan van a dereka. HA szétvágnád, és tennél bele egy 8 centis derékpántot (piros, kék, vagy csíkos) akár egy masnival, máris nagyon csinos lenne.... Szerintem;)

    VálaszTörlés