szombat, május 26

Retro


Míg én a fejemet elhagyva rohangálok a mennyasszonyt öltöztetni és magamat rendbehozni (hogy a férjemről ne is beszéljek!), addig hozok nektek egy pénteki szettet. De mindenképp figyeljétek a facebook oldalamat, mert igyekszem mobillal pár fotót feltölteni!
A tegnapi ruhám is az elcsábulós turis esemény egyik áldozata. És ezen is gondolkodtam, hogy megvegyem-e. Azért, mert tudtam, alakítgatnom kell egy kicsit. Ugyanis fejpántnyival hosszabb volt, mint kellett volna. Na de levágtam, felvarrtam és hajpántot szegtem!
Annyira jó színei vannak, és olyan kellemesen selymes anyaga. Igazi nem túl meleg napokra való nyári ruha.
Mindenképp kitérnék Bius rettentő álmos és bamba tekintetére. Felébredt a fotózásra...kitotyogott, majd a fotó kattanása után visszament aludni...
Én meg azon röhögök, hogy micsoda áldozatos fejjel jött fotózkodni! Mint aki szíveségget tesz!
Komolyan egy kabaré ez a kutya! :)))))

2 megjegyzés:

  1. Éljen Bius!! Annyira cuki:)

    VálaszTörlés
  2. Huhh, szerintem az összes eddigi ruhád közül ez az első, ami nekem nagyon nem tetszik. :) Ha azt nézed mennyi szettet mutattál már meg, akkor ezt veheted bóknak is akár :))

    VálaszTörlés