vasárnap, május 20

Majális

Tegnap, mint említettem egy céges majálison voltam, és ott hennáztam.
Nem sok kép készült tegnap, aminek több oka is volt, de mindenek előtt mutatom az egyes számú okot:
Bius a hangos zenétől és a sok embertől hisztizett, és a férjemnek egész nap őt kellett felvigyázni, csitítgatni.
A másik ok, hogy nem készült rólam kép az volt, hogy kb. 11-től 5-ig ebben a pózban voltam:
Estére meg olyan fáradt voltam, hogy gondoltam, hogy kellene egy napi szett képet csinálni...no de kinek volt arra ereje????
Na de mutatok nektek még egy képet, egy kis történettel. Nővérem nagyobbik lánya (Ami) és a barátnői (5 db) – igen, akik múltkor nálam aludtak – évek óta arra készülnek, hogy ha ők 18 évesek lesznek tetováltatnak magukra egy kicsi mézeskalács figurát. Szülői véleményről csak a nővérem álláspontját tudom, ami nem annyira lelkes! :)))
Mindenesetre mindig kérik, hogy hennázzak nekik ilyen mézeskalácsot, de vagy nincs mind ott, vagy henna nincs bekeverve. De most összejött:

Még a tegnapi naphoz egy kis kiegészítés. Hazafelé megálltunk a főtéren (Dabas), és részt vettünk a rétesevő rekord felállításában! A rétes nagyon finom volt ahhoz képest, hogy 3 napja sütötték le az 1200 db rétest. És képzeljétek el, amint 1051 ember egyszerre eszik rétest! :D


1 megjegyzés:

  1. Elég fárasztó lehetett egész nap abban a pózban görnyedni!
    A mézeskalácsok jól néznek ki :)

    VálaszTörlés