kedd, október 2

Happy hétfő

{kardigán: turkáló | blúz: turkáló | öv: takko | nadrág: promod | cipő: ázsia center}
 Tegnap napsütéses szép októberi napunk volt, a mai lucskoshoz képest. Rétegesen és csinin! Ez volt a reggeli öltözködésemnek a jelszava. És a véletlenek. Ugyanis ezt a szettet nem ezzel a cipővel és felsővel akartam felvenni, de így valami újat hoztam létre. És nagyon jól éreztem magam a szettemben. Amihez megint az új turis táskámat vittem magammal. Ezt a táskát amúgy elsőre megszerettem, majd nem hoztam el a turiból. Mikor visszamentem már nem volt meg. Visszamentem még egyszer, és meglett! Hogy lehetett ilyen szerencsém??? :))))
Nektek tetszik a táska? Vagy túl lakk és állatmintás? Vagy pont ettől vicces?

7 megjegyzés:

  1. Nagyon jó kis szett, csini vagy! Afféle letisztult elegancia a'la Anna. Like!

    VálaszTörlés
  2. nekem ez a tegnapi túl szedett-vedett összeállítás.
    de már múltkor sem lelkesültem a naciért, h nekem olyan lezser mackónacis feelingű itt a képeken, tehát persze, h semmi csini nőcis nem illik hozzá.

    a táskád meg nem látom rendesen, de nekem túl állatos-lakkos, ezt előre sejtem. ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mackónacis? Ez egy szűk vászonnadrág... hmmm?

      Törlés
    2. Tudom, látom, de nekem akkor is olyan fura fazon! Lehet, h a passzés alsó része zavar, nem tudom...

      Törlés
    3. Szerintem te kevered egy másik nadrággal! :D

      Törlés
  3. Nekem az inged tetszik nagyon, a mostanában divatos peplum cuccokhoz hasonlít, egy kis plusz fodorral hogy fel lehet dobni, egy blúzt vagy szoknyát! Szerintem elegáns vagy! :-)

    VálaszTörlés