hétfő, október 1

Túraszerkó


Vasárnapi ebéd után – mindenféle elemekkel küzdve – lazába öltöztünk és túrázni mentünk. Solymárra autóztunk, és onnan egy kisebb baráti társasággal erdei sétát tettünk. Pénteken vadul tornáztam egyet Cindy Crawford DVD-re (18 éves korom óta fanatikusa vagyok.), aminek iszonytató izomláz lett az eredménye. Gondoltam egy kis erdei séta hegyre fel-le, jót fog tenni. A természetben sétálgat, beszélgetni, gyönyörködni a tájban jó volt. Az izomlázam is enyhült, bár az esti fürdősós forró fürdő is sokat tett ezért. Visszatérve a túrára (na jó erdei sétára), nagyon jól esett. Örülök, hogy nem otthon punnyadtunk, és ha még lesz jó idő hétvégenként megyünk még!
Ti merre jártatok vasárnap délután?


3 megjegyzés:

  1. Siófok-Fonyódliget, Fonyódliget-Bp. utat tettük meg, autóval, pályán. :))

    A viccet félretéve, vasárnap ebédidőben még gyorsan szaunáztam egyet (egy uccsó náthaűzésnek) a siófoki wellneszz paradicsomban, aztán útnak indultunk Ligetre, a pasi szüleinek eldobni a csapat által meghagyott maradék enni-innivalókat.

    De Ligeten tettünk egy kört a Balaton parton, mert anyóspajtiék kérdezték, h Siófokon is olyan ronda volt-e a part (mármint alacsony a víz), mint náluk. Erre én rögtön felpattantam, h nézzük meg, így a pasival és az ő anyukájával hármasban sétáltunk bő fél órát erre-arra. Sajnos Ligetnél nagyon alacsonyan van a Balcsi, a kacsák és a hattyúk is gyalog gázolnak az eredetileg iszapnak definiált homokban.

    Aztán átugrottunk még Fonyódra a világ legjobb palacsintájáért (a parti bazársoron elölről a 4-5 hely, a fonyódi lángos és palacsinta felirat díszeleg a cégéren) -ott hurkáztunk is egyet egy másik helyen, mert éhesek is voltunk, de lángosra nem vágytunk, pedig az is nagyon finom ott!), aztán zutty be az autóba, anyós Ligeten kitesz, mi pedig hussantunk tova Pöst felé.

    Erdei sétázni-kirándulni jó, én nagyon szeretek, de az ember nem és igazából a barátaim körében sincs nagyon motiválható ember. :/

    VálaszTörlés