kedd, október 16

Mint egy iskoláslány

{ing: turkáló | mellény: terranova | szoknya: turkáló | cipő: deichmann}
 Olyan a szerkóm egy kicsit, nem? Jó kislányos. :)
Persze az is vagyok...vagy nem? Na jó nem! :) Tegnap pl. befaltam egy tábla csokit. Karamellásat. Nagyon finom volt. De bűnözni jó! Nagyon jó! Ígérem cserébe ma tornázok, ok?
Amúgy az inget a legutóbbi turizásomkor szereztem, egy másikkal együtt (hamarosan ő is sorra kerül), és már a boltban megálmodtam, hogy ezzel a kötött kis felsővel fogom felvenni. Amúgy a tegnapi csokim is a legutóbbi turizásom eredménye: vettem egy fehér blúzt, amit végül egy kolléganőmnek adtam. Egy tábla csokiért! :) Mivel a blúz nekem kicsit nagy volt, szerintem jó cserét csináltam! :)

Na jó most ti jöttök. Mi volt a legutóbbi bűnözésetek???

1 megjegyzés:

  1. mostanában minden nap többször bűnözöm. ma a bőséges reggeli elfoigyasztása után egy óriás pöttyössel (és még nem is nyertem vele újabbat:/), tegnap is egy rudival meg egy doboz isteni finom müllerben vásárolt áfonyás-extra csokis kakaós tallérral. és még csak most jön a kaki idő, nem tudom mi lesz velem! :/

    az iskoláslányjelmez jól áll, bár bevallom, h picit úgy látom, mintha mellben-karban-szélességben (nem tudom megfogalmazni) kicsi lenne egy a kék mellényke. amúgy ilyenem nekem is van vagy 6-7 (terranovás is, abból 3), csak ujjatlanok.

    VálaszTörlés