vasárnap, október 14

Turkálók kincsei


Nem csak ruhákért lehet a turiba menni. És nem csak táskát és cipőt találhatunk még ott. Én mindig szétnézek minden sarokban, mert néha érdekes lakberendezési tárgyra bukkanhatunk. Minap kilós turiban bukkantam erre a kukoricafonatú dísztálra. Anyu kertjéből szereztem pár dísztököt, és már kész is a nappaliban az őszi dekoráció. Nagyon hangulatos, jó ránézni. Már előre gondolkodom, mi mindent fogok beletenni. Karácsonykor szerintem naturális karácsonyfadíszek kerülnek bele, de az is lehet, hogy az adventi koszorú alapja lesz. :)


Drága kicsi majmaimat is a kilós Hádában szereztem be. Épp a lakásfelújítás közepén voltam négy éve, mikor betértem egy kis agymosásra a turiba. A játékosztályon akadtam erre a majompárra. Az én fejemben ez egy anya és lánya páros, de persze mindenki azt lát bele, amit akar. :) Imádom őket, és négy éve nézik, hogy rendesen megfürdök-e! :D Olyan cukik, ugye?

Ti vettetek már ruhán kívül mást is turiban? Meséljetek! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése