hétfő, október 1

Nyerj egy vintage mobiltokot

Szeretem az olyan használati tárgyakat, amiket valamelyik családtagomtól örököltem. Van például pénztárcám és táskám kedvenc nagymamimtól. Jó, hogy nálam van. De pont ennyire szeretem az olyan tárgyakat, amik a régmúltat idézik. Ilyen ez a csodás mobiltok, amit egy kedves facebookos barátnőm készített. (Erről a csoportról majd mesélek egyszer bővebben.) Tündével rendeltünk már egyszerre anyagot amerikából, és olyan varázslatos volt látni, hogy milyen cuki hátizsákot varázsolt abból az anyagból, amit pár percig én is tapogattam! :D
Nagyon tetszik ez a mobiltok, és előre irigykedem a nyertesre. Mit kell tennetek, hogy elnyerjétek előlem a tokot? Semmi mást, mint hogy az alábbi jelentkezési kérdőívet helyesen kitöltitek. A játék 2012. október 5-e éjfélig tart. Sorsolás október 6-án. A nyertes a nyereményét 10 napig veheti át. Ha addig nem jelentkezik, újra sorsolunk!

Nézz be Cre-art blogjára is!

1 megjegyzés: