szombat, október 13

Szeretem a harisnyákat!

Az idei ősz nagy slágere a burgundi szín
 Mióta a méretem nem S-es vagy 36-os, jobb szeretek szoknyába bújni. Szerintem jobban áll egy magamfajta testalkatú nőnek a szoknya cipővel, vagy csizmával, mint egy farmer, amibe szinte hurkatöltővel préselem magam bele. :) És a szoknyák sokkal több lehetőséget nyújtanak. Például arra, hogy milyen harisnyával vesszük fel őket. Szeretem a színes, mintás harisnyákat. És szeretem, hogy ha az jó minőségű, tehát nem mászkál rajtam, nem vakarózok benne, stb. A Calzedonia magyarországi megjelenése óta függő vagyok. (Volt egy két kilengésem, de mindig nagyon megbántam.) Szeretem, hogy jó minőségű, tartós darabokat tudok venni az aktuális divatnak megfelelően, ugyanakkor a jól bevált basic darabokért bármikor beugorhatok, mert mindig lesz belőle. Imádom, hogy szezonálisan (évente 2x) új katalógusuk van, amit annyira jó lapozgatni az ágyban! :) Közben fantáziálni, hogy mit mivel vennénk fel. :)
A mostani katalógusban van egy két nekem túl extrém darab, de azért van olyan is, amit szívesen megvennék. Ki tudja, mit hoz a havi költségvetésem...az is lehet, hogy beugrom! :)

Mutatok pár képet, ami nekem nagyon tetszik. Ha az egész katalógus érdekel Titeket, menjetek be egy Calzedoniában, a lányok mosolyogva adni fognak, vagy innen letölthetitek.

Pöttyös romantikus
Vad romantikus
Cirádás burgundi és cikk-cakkos pasztell (a két befutó nálam)

2 megjegyzés:

  1. A pöttyös nagyon cuki! Milyen árban vannak ezek a harisnyák? Én a Bosnyák piacon szoktam venni egyszínűeket, mert ott legalább nagy méretben is vannak és 900Ft.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezek kicsit drágábbak. A pöttyös pl. 3000 ft. De éveken át hordható darabok. Nekem van 5-6 éves darabom is a Calzedoniából, és semmi baja nincs! :)

      Törlés