kedd, február 4

Bordó és sárga...és elestem


Mindenek előtt el kell mesélnem, hogy tegnap elestem. :) Előbb szálltam ki a kocsiból, mert beugrottam reggel a méteráruba, és onnan sétálva a munkahely felé elcsúsztam egy megfagyott pocsolyán. Először is sikítottam, majd röhögtem magamon. A munkahelyre érve vettem észre, hogy kiszakadt egy nagyon kicsit a harisnyám, de alatta meg tökre felhorzsoltam a térdem. SOS beragasztottam a térdem valami itteni ragtapasszal, és megvarrtam a harisnyám. Otthon persze mikor leszedtem a ragtapaszt szembesültem vele, hogy "ja tényleg! Én allergiás vagyok a ragtapaszok egy részére!" Na szóval jó néztem ki: horzsolt seb és nagy vörös folt körülötte (nem folt, téglalap). 
Szóval peches ember ne menjen a jégre..vagy legalább röhögjön magát. Hozzáteszem, hogy ma reggelre nagyon elkezdett fájni a jobb kezem, amivel próbáltam megállítani a föld és a testem közti közeledést. 
Amúgy meg alig aludtam éjszaka, mert Biusra rájött a fáj a hasam mizéria, így egész éjjel rohangált ki, én meg ki be raktam az ágyból...mert ha beteg anya kell! :)
Szóval szuper hétfő után most szuper kedd van! Így van?
Ezután még beszélnem kellene a szettemről? Inkább beszéljetek ti róla? OK?


XOXO
 

3 megjegyzés:

  1. Ez a tapasz allergia olyan rossz, a lányomnak meg nekem is van.... Remélem a kezedet csak meghúztad és semmi komoly. Szegény Bius, remélem ma már jobban van.
    A szerkód tetszik, A hajad színét minden nap megcsodálom, nagyon klassz lett.

    VálaszTörlés
  2. Jobbulást a végtagjaidnak!

    Nagyon jó ez a szett, nekem a dögös szó jutott róla eszembe. Meg egy picit a cowboyok, pardon, cowgirlök :)

    VálaszTörlés
  3. uhhh, sajnálom! :( Biusnak is jobbulást! ;)
    tetszel (és meglesném sárha harisnyával és mondjuk bordó övvel, vagy már ne legyen ilyen nagy szám?! ;))

    VálaszTörlés