kedd, február 11

Egy régi kedvenc

 
Most nem szerkesztettem be a képet, mert tetszett az eredeti képen, hogy látszódom a tükörben is! :D Nem tudom, férjem direkt csinálta így, vagy véletlenül, de jó lett! :)
A szett már volt rajtam, így arról most részletesen nem beszélnék. nekem még mindig nagyon tetszik, és még mindig csak öv nélkül tetszik, mert így olyan 60-as évek jellegű. :D Eddig fekete csizmával vettem fel, de tegnap már annyira vágytam a színekre, hogy kellett ez a csizma! De szerintem így is jó, nem?


XOXO
 

1 megjegyzés:

  1. hááááát Anna, ebben nem azt a pörgős és szuper csini csajt látom, de én beszélek, aki 99%-ban nadrágban jár?! szóval egy kedvenc rucinak nem rossz, de nekem nem az igazi. annak ellenére, h csípem ezt a stílust meg a mintája is tetszik...

    VálaszTörlés