szombat, február 15

Legyen rend a körömlakkoknál!


Szóval van nekem egy cuki dobozom. A körömlakkjaimat tartom benne. Kukkantsunk csak bele...


Oh jajj..itt megint kupi van. Igen, kb. havonta eljön Káosz Amigosz kismanó és óriási káoszt csinál. Na ok, nem a kapitány csinálja, hanem én vagyok ilyen rendetlen.


De így legalább szombaton ebéd után volt egy kis tennivalóm. Sorozatot néztem és közben válogattam. Sorban kipakoltam a lakkokat és egy fehér papírra próbálgattam őket.


Itt látszik, hogy mennyire a pirosas és rózsaszín lakkokért vagyok oda. Pedig azt hittem sokkal több színes lakkom van... nahát....
Volt egy pár lakk, amit hónapok óta nem használtam, meg olyanok, amik már ragacsosak használhatatlanok voltak...meg olyanok is voltak, amik nagyon-nagyon hasonlítottak. Nos ezeket kiszelektáltam. Jó nagy munkában voltam.


De végül rend lett!  És most boldog vagyok. mert egy újabb hely a lakásban, az életemben, ahol rend van....ez nekem fontos, nagyon kihat a lelkemre. :D


Most rajtatok a sor: elő a körmlakkokkal, selejtezni, rendet tenni! És ha már elöl vannak, a körmötöket is fessétek ki! :)


XOXO

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése