vasárnap, február 23

Outlet túra

Teljesen véletlenül jutottunk el a Premier Outlet Andi barátnőmmel. Biatorbágyra mentünk a Kisvilla nevű helyre üzleti tárgyalni (kicsit később írok róla), és visszafelé ingerünk volt benézni. Mivel sem időnk, sem túl sok pénzünk nem volt shoppingolni, így csak két üzletben költöttem pénzt!
Az első üzlet a Mango volt. Tény, hogy volt sok jó cucc, de az árakat annyira itt nem találtam outletnek.  Kinéztem egy boyfriend típusú farmert (mert régóta szemezek velük), fel is próbáltam egy csomót, de nem jutottunk dűlőre egymással. Kicsi volt, combban szűk, derékban bő stb. Miközben küzdöttem a farmr dologgal Andi odahozott egy lazac színű nacit. Mert neki nagyon tetszett. Elkezdtem finnyorogni, hogy egy csomó ilyesmi színű nacim van...nyaff....nyiff...közben a gatya felkerült rám...és ááááááá de jó...de szexi. Szóval tökre az Andi a hibás, hogy megvettem. De végül is 4000 Ft volt...megérte!
Sajnos így képen nem néz ki annyira jól, de amint kicsit jobb idő lesz, már veszem is fel. OK?


Még itt a Mangoban szert tettem 2 gumis övre. Darabja 600 ft volt. Ilyen okkersárgát már rég szerettem volna, a fekete pedig mindig jól jön... és később olvashatjátok, hogy tényleg! :D



Ezután egy csomó sportboltba bementünk. Andi futócipőket nézett, én meg mindenféle csini sportszerkót. Volt egész jó választék, de megfogadtuk Andival, hogy akkor veszünk valamit magunknak, ha 3 hónapig rendszeresen mozgunk. Csak akkor vehetünk! :D

Ahová mindenképp be akartam menni, az a fehérnemű outlet, ahol Calzedonia, Tezenis és Intimissimi cuccok vannak. Itt nagyon sok csodát találtam magamnak. Amit nem tudtam lefotózni az két zokni és egy bugyi, mert épp mosásban voltak. (A bugyi egyébként lézervágott. Ilyenem még nem volt, kíváncsi vagyok.)
Vettem 3 színes harisnyát. Ezek nem az extra vastag típusok, inkább tavaszi vastagságúak. Viszont az áruknál csak a színük megnyerőbb, nem?


Az alábbi leggingset csak azért vettem meg, mert 900 Ft volt. Gondoltam ennyi pénzért ha otthon fetrengek benne, akkor is megéri. De már látom, hogy fogom én ezt utcára is hordani. Törtfehér színű, és az oldalán van egy ragtapaszhoz hasonló mintázatú műbőr betét. Vicces, de jó! :D


Végezetül pedig vettem egy csipke ruhát. Nekem elsőre nagyon tetszett, ám Andi először le akart beszélni róla. Aztán megegyeztünk, hogy egy próbát megér. Be is vittem a próbafülkébe, és felvettem. Éreztem, hogy jó a ruha, de olyan nagyon hiányzott valami róla. Ekkor elővettem a Mangóban vett fekete övet...és ahhh, meghaltam olyan cukika lett. Mutattam Andinak, aki csak ennyit mondott: Vedd meg! De ezzel az övvel kell hordanod!



Na most sejthetitek, hogy majd meghalok, úgy várom a jó időt! Mert ebben a ruciban akarok jönni menni! :D De tudom, hogy eljön az idő, és akkor mindent mutatok magamon is! Várjátok?

Összegezve a rövid kirándulásunkat. Vissza fogunk menni, még jobban szét fogunk nézni. Amiért érdemes elmennetek: sportcipőket 10-15 ezerért lehet venni Nike Outletben. Egészen ígéretes futó-és terem cipőket is! A fehérnemű outletben 300 ft-ért vannak bugyik és zoknik. Fürdőruciket 2000 ft-ért lehet venni... folytassam, vagy meggyőztem mindenkit? :D


XOXO

1 megjegyzés:

  1. ne is mondd, mi outlet függők (is) vagyunk, havonta kimegyünk. és eszembe se jutott volna övet nézni a mangoban, de legközelebb fogok. jövő hétvégén épp etyeken eszünk-iszunk a barátokkal, hazafelé "sajnos" nagyon útba esik.
    a calzedoniából legutóbb egyik barátnőm anyukájának is hoztam vagy 8 féle ilyen 300-as harisnyazoknit, ő azokért van oda.
    és néztem én is ezt a fehér ragtapaszost, nevettem rajta. :D
    kb. két hete voltunk kint, akkor leginkább atlétákat vettem 590 ért ill. 890-ért (asszem csak egy volt 890, de hát az is remek ár érte), meg egy annyira jóféle hátul hosszabb, de azért elől is csípőig érő, hosszú (alkar közepéig) érő, extra pihepuha anyagú pólócskát vettem 1290-ért, szerelmes vagyok bele. Én azt szeretném már mindenképp felvenni, de mindig halasztgatom. :)

    Szerintem mindegyik jó vétel volt, a mangos naci biztos baromi jól áll majd, drukkolok a jó időért! ;)
    JAh és a lézervágott bugyi is jó, nekem van vagy 3-4 olyan intimissimis darabom, az első már vagy 6-7 éves, jól bírják (jó, tudom, h 40-50 bugyival ne szóljak egy szót se, valamit hónapokig nem veszek fel).

    VálaszTörlés