péntek, szeptember 28

Első osztályú darab

{boleró: turkáló | top: h&m | szoknya: turkáló | cipő: ázsia center}
Na kérem tegnap megkaptam ezt a dicséretet. Ebédidőben kolléganővel kimentünk beszerző körútra. Én kínait ettem volna, ő hideget, így egy ponton elváltak útjaink. Mivel hamarabb végeztem, a közeli padra kiültem, és várakoztam. Jött egy csapat jó munkás ember, majd az egyik felém int: "Na ezt nézd!" Mire a másik: "Na mondjuk ez elsőosztályú darab!" Hát én majdnem felröhögtem! Komolyan, ha nem tárgyként beszéltek volna róla (Itt az EZ szóra gondolok), hanem személyként, visszaszólok, hogy köszönöm! Így csak mosolyogtam....
Hogy mennyire voltam első osztályú, azt vitatnám, de a munkások mentségére szóljon, hogy ők nem követik a blogomat! :D Így nekik ez volt az első osztályú.

3 megjegyzés:

  1. Ők már csak ilyenek, szóra sem érdemesek. :D Én mindig így járok hasonszőrű munkásokkal, előre utálom, ha ott kell eltolnom a babakocsit. Bár nekik azt hiszem belőlük egy guruló krumpli is ezt váltja ki, csak nőnemű legyen. :D

    VálaszTörlés
  2. Elsőre azt hittem, ez az ominózus ruhád kettőbe vágva: boleró és szoknya lett belőle. Lehet, hogy nem, de azért nagyon csinos! És tengerészes :)

    VálaszTörlés