szerda, szeptember 5

Pasizós fodros

{felső: turkáló | short: orsay | papucs: leonardo}
Remélem a tegnapi szettem jobban fog nektek tetszeni, mint a hétfői. Amúgy szingli lányoknak ajánlom az ilyen felső beszerzését, mert tegnap szó szerint a pasik hárításával telt  a napom. Még a boltban is rámcuppant két irodista öltönyös egyed. (Bár mellesleg megsúgom, hogy a hétfői kis ruciban is sokan megnéztek.) Érdekes dolog ez a lányok megnézése. Van amikor zavar, van amikor nem. Biztosan attól függ, hogy milyen a kedvem, vagy hogy a szemlélő milyen stílusban teszi azt. Én pl. a cuppogástól, füttyögéstől nagyon kivagyok. A szemtől-szemben mosolygós, kedves "Szia!" elismerő fejbiccentéssel kedvemre való. Hazudnék, ha azt mondanám, hogy csak magamnak öltözök csinosan. Vagy hogy csak a férjemnek. (Hál Istennek ezt Ő sem hiszi, és ami még jobb nem is várja el...itt jegyzem meg, hogy a hétfői kisruha neki nagyon tetszett). Na szóval inteligent elismerés jöhet. Hát nektek? Jöhet Joe és kérdezheti: "Na mi a helyzet?"

3 megjegyzés:

  1. Szuper ez a szett és nagyon jól áll.
    Az elismerést szerintem mindenki szereti (persze valóban csak akkor ha kulturált formában nyilvánul meg), hazudik aki ezt tagadja. Mindenkinek jól esik a pozitív visszacsatolás, ez független attól hogy van-e párod vagy nincs.

    VálaszTörlés
  2. Tényleg nagyon vagány ez a felső!
    Szerintem mindenkinek kell a pozitív visszajelzés. Egy-egy bók pedig nagyon fel tudja dobni az ember lánya napját :-)
    (no persze a kulturált formája :-)

    VálaszTörlés
  3. Nekem csak ismerőstől, mert annyira zavarba jövök, hogy tuti valami hülyeséget csinálok:D.

    VálaszTörlés