szombat, szeptember 29

Most már a férjem is szereti

Képzeljétek megszeretettem a férjem a sütőtököt! Találtam egy receptet, amit kicsit átalakítottam, és óriási sikert aratott. Izgultam, mert még sohasem csináltam ilyen vacsit, ráadásul az összeállítás rövidsége ellenére sokáig készült, mert 60 percig kellett sütni. Na de ne szaladjunk ennyire előre.

Horrávalók: sütőtök, alma, csirkecomb, fehérbor, só borz, romaring

Elkészítés (képekben):
Kiolajozott hőálló tálba rétegezzük a sütőtököt...
...az almát

...a besózott csirkecombokat.
Leöntjük 1 dl borral, és megszórjuk rozmaringgal.
Sütőzacskóban 50 perc alatt átsütjük, majd 10 perc alatt a zacskót kinyitva megpirítjuk.
Remélem nektek is ízleni fog annyira, minta férjemnek! Majd meséljetek! OK?

4 megjegyzés:

  1. Én is sütőtököt készítettem ma! :-) De sajnos az én férjem továbbra sem szerette meg.... megpróbálom én is ezt a receptet legközelebb, hátha sikerül megszerettetni. :-) Köszi az ötletet!

    VálaszTörlés
  2. Így egyben még nem készítettük, de önmagában sütőtökkockát sózva, borsozva, olívaolajjal leöntve ettünk már köretként. Legközelebb kipróbálom almával párosítva.

    VálaszTörlés
  3. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  4. Kedves Anna!
    Csak kb 1 hete követem a blogod, de azóta az első amit megnézek. A mai napon megcsináltam ezt a receptet, isteni vooolt, pedig én sem nagyon szeretem a sütőtököt, de ez csodás. KÖSZÖNÖM! csupa nagy betűvel. :)



    u.i.: A maradék tökből holnap kipróbálom a krémlevesed, az is nagyon finomnak tűnik

    VálaszTörlés