vasárnap, január 5

A vasárnap a miénk! Csak a miénk!


Vasárnap nem sportolunk, nem takarítunk és nem csinálunk semmit vagyonszerzési célzattal. :D Ez egy ősi női szabály, biztosan hallottátok már, ugye? Na jó...szerintem most találtam ki, és tulajdonképpen a magam életéből merítettem. Persze volt már, hogy vasárnap takarítottam, és olyan is volt, hogy futottam, de próbálom magam tartani ehhez a szent szabályhoz.
Én szívesen főzőcskézek kicsit ráérősebben ezen a napon, magamnak varrok, szülőket látogatok. És este? Este forró fürdőt veszek, leradírozom az arcomat és a testemet, utána vastagon betestápolózom magam, majd felteszek egy arcpakolást. :)
Általában Rossmannban vagy bio boltokban vett 300-500 Ft-os tasakos arcpakolásokat használok, de tervbe vettem, hogy idén kipróbálok házi készítésű pakolásokat is. (Hozom őket, ok?) Arcpakolás után az innen-onnan szerzett exkluzív krémminták közül szoktam felhasználni egyet egyet. Ezzel a mini wellnesszel teszem üdévé és ragyogová az arcomat hétfőre! Ha van egy kis időm, akkor körömfestéssel, vagy lábápolással bővítem ki a kis otthoni kezelésemet. De ezek már tényleg grátisz elemek... :)
Most pedig irány mini wellneszelni! Biztos akad a fürdőben valami finom és luxus dolog, amit magatokra kenhettek. Egy kis arcradír és kicsit több hidratáló, és máris jobban fogjátok érezni magatokat. Jövő héten pedig tessék beszerezni arcpakolásokat, mert vasárnaponként mostantól ez lesz a közös programunk! OK?


XOXO
 

2 megjegyzés:

  1. Arcpakolás, kényeztető korai ágybabújás, egy nemalvó gyerek a gyerekszobában és egy rugdosó baba a pocakban. Hmmm:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Legszebb arcápolás egy nőnek a gyermekáldás! :D Fel vagy mentve mindenből! :)

      Törlés