hétfő, január 20

Leszűkítve és lerövidítve


Két nadrágom kb. 3 hónapja a varrógép közelében nyaral (telel), mert nem jutottam oda, hogy nekiessek leszűkíteni és lerövidíteni. Tulajdonképpen az egyikhez nem volt színben illő cérnám, és ez tartott vissza a folyamattól. Lett cérna, én meg nekiestem a folyamatnak. Persze sokkal könnyebb volt, mint gondoltam. Sajnos a derekát nem tudtam szűkíteni, így kell az öv hozzá, de a szárát térdtől lefelé jó leszűkítettem, és le is rövidítettem. Így majd tavasszal egy szandival is tudom hordani...csak már ott tartanánk, nem?

XOXO
 


1 megjegyzés:

  1. Nagyon bejön a naci színe, még egy szín, amit meg kellene próbálnom... :)

    Ui: Tegnap este csomagot kaptam Tőled, egy zöld filces borítós virágos postbook határidőnapló volt benne :) Köszönöm!

    VálaszTörlés