vasárnap, január 12

Te hanyast adnál magadnak?


Ugye nem felejtettétek el, hogy vasárnap van, azaz a kényeztetős napunk. Lassan én is megyek radírozni és ápolni a bőrömet. De előtte sajnos túl kell esnem/esnünk valamin. Nem biztos, hogy minden pontja kellemes lesz, de azért biztos fogjátok élvezni is!
Értékeljük magunkat! Azaz a hetünket.
Mindenek előtt válasszunk 4-5 tematikus csoportot, amiben értékelni tudjunk magunkat. Munka, család, hobbi, sport, spórolás, szépségápolás, egészséges étrend stb. Majd pár perc gondolkodás után – erre remek alkalom megint egy forró fürdő – osztályozzuk azt, hányast érdemlünk a megadott területeken az elmúlt heti aktivitásunk alapján. Fontos, hogy írjátok hétről hétre le ezeket a jegyeket, mert így láthatjátok, mi az, amiben tudtatok fejlődni, mi az, amiben stagnáltok (ott majd el kell gondolkozni hogyan tovább)
Akkor mutatom az én heti jegyeimet (és egyben azt, milyen kategóriákban értékelem magam)
Sporolás: 2
Rettentő sokat költöttem magamra, miközben a spórolás volt az egyik fogadalmam. A bankszámlám lemerült, és a január nagyon hosszú hónap...grrrr....
Egészséges étkezés/diéta betartása: 4/5
Főztem új dolgokat (egészségeset) és nagyjából betartottam a 160 CH diétát. Már sokszor nem nassolok este, bár a héten egyszer jó bepisztáciáztam....szomjas is voltam utána!
Sport: 3
Egyszer tornáztam a héten....60 perces RRéka tornát. Futni a szmog miatt nem mentem. De akkor is....ez rettentő gyenge teljesítmény, nem???
Munka: 4
Munkahelyen 100%-osan utolértem magam! Jipííí. Vágtam egy nagyon jó videót is...büszke vagyok magamra milyen jó lett! Viszont Postbook háza táján nem nagyon tevékenykedtem. vagy3x írom át az éves terveket, de az nem jelenti, hogy haladnék.
Blog és hobbi: 5
A spórolós kettes itt meghozza a gyümölcsét, mert inspiráló dolgokat vettem magamnak, ami az új "Emmás" stílusomhoz nagyon illik. És a blogban is megtudtam valósítani mindazt, amit akartam.
Házimunka: 4
A hét közepi visszaesés miatt lett  ez a jegy. Keddig még minden jól ment...aztán péntekre rémálommá vált a lakás, amit viszont tegnap 2 óra alatt tipp-toppra varázsoltam. Nem kérdezzétek hogy csináltam. Valami vak őrület vett erőt rejtem, és csak pakoltam, töröltem....

Az átlagom 3,86 lett. Nem vagyok elkeseredve, mert azt látom, hogy az kerekítve 4-es, azaz JÓ! És innen még nagyon lehet fejlődni! Ígérem, jövő héten jobb eredményt érek el!

És akkor most csak annyit kérek, hogy csak az átlagotokat írjátok be!

XOXO
 
 OK? :)))

5 megjegyzés:

  1. Ez nagyon jó motiváló módszer :-) Az én átlagom most négyes.

    VálaszTörlés
  2. Ez jóóóó ötlet, megcsinálom én is! :)

    Sporolás: 4
    Nem vagyok egy költekező típus, utálok vásárolni, de minden hónapban akadnak a netes antikváriumban könyvek, amiket egyszerűen nem lehet othagyni :D
    Diéta betartása: 5
    Ezzel semmi gond, tartom a gyeplőt, pedig mindig próbálkoznak kísérteni, tegnap is kínáltak sütivel, amiről nagyon jól tudom, hogy mennyire jó (lehet), de azt mondtuk nem, mert diétázunk :) Jessz! :D
    Sport: 3
    Kimaradt a hétvégi táncszőnyegezés, de mentségemre legyen, melóztam hétvégén is. Meg tegnap este lesétáltunk egy csomó megállót. :)
    Munka: 4
    Munkahelyen picit lassan haladok, sok a gondolkodás, néha nincs ihlet, kevés a látszólagos eredmény. De hétvégén sokat haladtam a másik melómmal, bár nem annyit, mint terveztem, de a dolgok közbejövetele már csak ilyen.
    Blog és hobbi: 4
    Többet kéne gyakorolni az éneket, mint a tanórán kívül a heti 1... A blogommal most meg vagyok elégedve. :)
    Házimunka: 3
    Na itt összébb kell szedni magamat, sokáig halogattam a zuhanyfülke kipucolását... Nem volt jó ötlet.

    ~ 3,83

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon egyforma lett az átlagunk, csak más területen nem vagyunk topon...de az átlagot nézve! :D

      Törlés
  3. Ahh, írtam egy hosszút, és elnyelte :(
    Az átlagom 3,16 - amin javítani kell: sport, spórolás, blog, diéta.
    Ami oké: házimunka, munka.

    VálaszTörlés