vasárnap, január 19

Megint vasárnap!


Ami azt jelenti, hogy pihenni kell, hogy szépítkezni kell és ami a legfontosabb: értékelni kell! A pihenés lehet testi, lelki és szellemi. Valakinek az a pihenés, ha elmehet egy hosszabbat futni, vagy elmegy a templomba, vagy olvas egy könyvet. Mindegy mit teszünk, de az rólunk szóljon és jót tegyünk saját magunknak. :D Én személy szerint ma sokáig aludtam, nem főztem és elmentünk mexikói kajáldába, kötögettem, futottam 5 km-t, arcpakolást tettem fel és még hátra van a körömfestés. Nektek?
Mutatom is az arcpakolási képeimet. Egy újabb bio arcpakolást és arcradírt vettem a Medilineban. Szeretem ezt a kis csomagolást, mert árban is baráti, és tuti nem unok rá, nem dobom ki a fél dobozt! :D


Ami a heti értékelésemet illeti (itt van részletes hogyan is kell csinálni) javultam, az átlagom 4,28 lett! Ez annak köszönhető, hogy szabin voltam 2 napot és utolértem magam a házimunkával, és bár szerdáig semmit nem mozogtam, azóta minden nap csináltam valamit. Túl vagyok 2 futáson (2,8 és 5,2 km) és két tornán (60 és 90 perc RRéka). Most pezsgek is rendesen! Előbb vettem egy forró fürdőt, amibe 3 csepp mentát csepegtettem. Jót tett az izmaimnak. :)


A sportot igazoló  utolsó képen Bius buksija látható. Elmesélem, hogy ő nagyon lelkesen... hehe nem csinálja velem, hanem szurkol. Pl. hasizomnál kb 5 cm-re a fejemtől szuszog és néz! és ha abbahagyom, elkezdi az izzadságot nyalni rólam...pfff... De olyan is van, hogy ül mellettem, és ha nem bírom, és nem emelgetem a lábam tovább, csak rám néz: "Na mi van anya? Miért hagytad abba?" Annyira cuki! Látom rajta, hogy érzi, hogy szenvedek, és hogy sok erőt kell gyűjtenem ahhoz, hogy csináljam néha, és ő nagyon szurkol. És ha kész vagyok nagy vidáman kísér a fürdőbe és látom rajta, hogy (férjemmel együtt, aki emberi szavakkal ki is fejezi), hősnek tart. :) Hát így edzem én. :)

És ti sportoltatok eleget a héten? Milyen hetetek volt? Arcpakolás megvolt már? :D

XOXO
 

6 megjegyzés:

  1. Mézes-élesztős arcpakolást csináltam. Jó büdi volt, de sztm nagyon jót tesz a bőrnek :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem. Nekem pont jó. Mondjuk, kicsit fura érzés. Olyan csípős, érzed, h dolgozik valami az arcodon. Ettől függetlenül nekem bejön:)

      Törlés
  2. Tényleg nagyon cuki a Bius! Az én cicáim is ott őriznek, ha tornázok :D

    VálaszTörlés