szerda, január 29

Pöttyös farmer


Nem vagyok az a vad farmernadrágos típus, de ezt a nacit meg kellett vennem. Először is irtó cuki... Másodszor rámjött a 38-as méret! Vadul próbáltam magam lebeszélni az újabb vásárlásról. Fáradt is voltam, így mikor az első nadrág amit levettem a polcról 38-as volt, azt mondtam magamnak: Anna! Ha ez rádjön, megvszed!" Bakker rám jött! :D Megvettem.... De most már boldog is vagyok, mert nagyon kényelmes és vicces darab! :)
Na így lett pöttyös farmerom!

XOXO
 

2 megjegyzés:

  1. Tényleg cuki, Te meg ügyes vagy! ... És akkor most meg kell változtatnod a blog bemutatkozó szövegedet? :) :) :)
    Nálam most köszöntött be a vásárlás-stop, januárban eléggé elszaladt velem a paci: színes harisnya, hozzá illő kék szoknya, felsők, bugyik, melltartók, zoknik... megtömtem a szekrényt rendesen!

    VálaszTörlés
  2. :D cuki! (jajj, most pedig matricákat kell keresgélnem neten, szörnyűűű)

    VálaszTörlés