hétfő, január 6

Kezeket fel!



Kezeink krémezése és ápolása nagyon fontos feladatunk kell hogy legyen. Agy nő keze olyan, mint az arca. Bemutatkozásnál ezt nyújtjuk, nagy százalékban szabadon van, és így mindenki látja. Mivel sminkkel nem takarjuk a kis hibáit, ezért nagyon oda kell figyelni az ápolására.
Személy szerint rettenetesen el tudom hanyagolni a kezeim ápolását, és ez sajnos meg is látszik rajtuk. Pedig egy kézkrémezés nem a világ teteje. Tényleg csak 1 perc! :)


Hogy kezdjük?
Ha a karácsonyi sok mosogatás és esetleg egy-két óra kesztyű nélküli kinn tartózkodás után nagyon rémes a kezünk, mindenképp egy radírozással indítsunk. Arc, vagy testradírt is használhatunk. A szabály ugyanaz: 2-3 percig radírozzuk le az elhalt hámsejteket a kezünkről.

Mikor? Hol? Milyet?
Rengeteg fajta kézkrémet tudunk venni. Kicsit el is bizonytalanodhatunk, hogy melyiket is érdemes. Én ilyenkor azt mondom, mindegyiket! Persze ez költői túlzás, de legalább 3-4 féle kézkrémre szerintem szüksége van egy nőnek. Ezek típusa attól függ mire és hol használja:
gyorsan felszívódó könnyed krém a táskába és/vagy munkahelyre: bármikor előkapható és nem tart hosszú ideig, hogy beszívja a kezünk. Így nem kenjük össze a ruhánkat, táskánkat és nem kell sokáig várni, hogy újra a billentyűzethez nyúljunk.
közepes erősségű a fürdőszobába: ennek a krémnek a reggeli készülődésünk részévé kell válnia. Egy reggeli kellemep tápláló krémet keressünk, ami nem csicsog a kezünkön, de nem is lotion, hanem crem. Ez lesz a védőburka a kezünknek egész nap...vegy az első kézmosásig.
erős, zsíros krém a hálószobába: ez a krém az utolsó dolog, amihez egy nap nyúlnunk kell. Lefekvés után még félálomban kenjük be vele a kezünket. Jó ha she vajat tartalmaz, mert az igazán feltölti élettel a kezeket egy éjszaka alatt!

Az én krémeim:


Ziaja kecsketejes kézkrém: egy gyorsan felszívódó, de nagyon tápláló krém, mely a kecsketej tartalmának köszönhető. Bevált krém, már nem az első tubus, amit veszek.

Nivea soft krém: most ez az ügyelete boldogságforrás a munkahelyem. 20 évesen sokat használtam ezt a krémet, így az illata a fiatalság boldogságát hozza vissza nekem. Annyira nem gyorsan szívódik fel, de annyi pihi kell is munka közben.
Nonique bio kézkrém: nagyon drága volt, de megérte az árát. Ideális napindító krém, mert valóban megalapozza a napomat. nem túl illatos, így nem harsánykodik a kezemen. :)
The Body Shop áfonyás testvaj: tudom, hogy ez nem kézkrém, de nekem testápolásra túl sűrű krém, így esti kézkényeztetésre szoktam használni. Nagyon jó illata van, szeretek vele elaludni! :)

És az én extra kézápoló trükköm mára: legyen egy krémed a mosogató mellett is. Bár mosogatógépem van, a konyhába lőbb utóbb mindig kiszárad a kezem. Ezért egy kiürült arctejes falakont (a lényeg abban van, hogy pumpás legyen) megtöltöttem mindenféle maradék krémekkel. Tetápolókkal, arckrémekkel és kézkémekkel. nem volt sok, de egyben kiad egy menniységet. jól összeráztam, és most ebből nyomok, mikor a konyhában tropa a kezem. van, hogy 3 perc múlva már egy része lemosódik, de nagyon jó szolgálatot tesz. Nekem a konyha ezen része mintegy 1,5  méterre van a bejárati ajtótól, szóval az utolsó pillanatban kenésre is ezt használom (mikor már csizmában nem akarok visszatrappolni a lakásba) Akinek ez a táv nagyobb, az az előszobában is tarthat ilyen utolsó pillanatos ápoló tartályt! :)



XOXO
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése