csütörtök, november 22

Az új bordó harisnyám

{top: orsay | öv: camieau | szoknya: turkáló | harisnya: calzedonia | cipő: deichmann}
Mikor nővérem főiskolás volt, én meg még gimis, rettentő divat volt az ilyen bordó harisnya, meg a sötétzöld. Nekem kicsit ezért olyan egyetemista feelingje van a mai napon, de engedtem a divat erőszakosságának, és vettem egyet magamnak. Sokáig agyaltam a Calzedoniában, hogy egyszínűt vagy rózsásat vegyek. Végül az egyszínű mellett döntöttem. Persze már megbántam, de majd karácsonyra kérek rózsásat magamnak! :D Amúgy a tegnapi szerelésemet nagyon imádtam. Jól éreztem magam benne. Még mindig úgy működök, hogy jó szerelésben a dolgaim is jobban mennek. :) És mindenképp mutatnom kell, hogy tegnap végre felvettem a khaki Zara kabátomat, amit még tavasszal turiztam Pécsen 5000 Ft-ért! :D Annyira jóóóó! Ugye?


6 megjegyzés:

  1. a harisnya is csodás,a de a kabát...mesés! :)

    VálaszTörlés
  2. Anna, milyen hosszú már a hajad! Jó ez a kabát, és a bordó harisnya is. Ilyenkor azért veszel pulcsit is? Vagy a pólóban sem fázol a bringán?

    VálaszTörlés
  3. Ma is nagyon csinos voltál!
    Tetszik az összeállításod!

    VálaszTörlés
  4. héj, nem látom a kakiságát a kabátnak! (haha:)) imádnám a színét is, biztos. undi, h ilyen jó kabátot turizol, én már nem voltam ily szerencsés két éve, kezdenek is szétmenni a 4-5-6 éve lőtt darabok.

    én tavaly télen már megérezhettem a bordó szelét, mert vettem két hpsszú ujjú pólót, idén majd roppant trendinek érzem magam bennük (a jövő idő azért van, mert én galád még nem pakoltam el a nyári rucikat és a vastagabbaknak is csak kis része van elől:))

    szoknyázni kellene, a kedvem most egészen meghoztad.

    VálaszTörlés