péntek, november 9

Összeállt a kép

{ing: turkáló | füli: Mácsár Andi | szoknya: reserved | cipő: deichmann}
 Voltatok már úgy, hogy megláttatok az utcán egy lányt, akinek nagyon tetszett a szerelése. Annyira, hogy nem tudtátok kiverni a fejetekből? Én így jártam nyár végén. A Budai Várba igyekeztünk férjemmel, mikor a metro aluljáróban megláttam egy lányt egy ilyen szerelésben. Annyira megtetszett, hogy elkezdtem gyűjtögetni a szett darabjait. A cipő megvolt, a szoknya is előkerült a szekrény mélyéről árcimkével együtt, majd jött a táskakeresés, amit a a Corvin Plázában meg is találtam. Az ing nehezebb ügy volt. Találtam én ilyen ciki cuki (köszi Hajni!) inget sok helyen, de 7-8 ezer forintokba került. Nézegettem, és mindig az lett a vége: "ááá találok én ilyet a turiban!" És találtam is kedden! És ráadásul olyan fincsi anyaga van, hogy legszívesebben pizsinek is ezt hordanám. :) nektek tetszik a szett? Érdemes volt ennyit küzdeni az összeállításával?

12 megjegyzés:

  1. az ing inkább cuki mint ciki, ugye? ;) Nekem most farmering KELL!

    VálaszTörlés
  2. megérte,nagyon csini szett! :)

    VálaszTörlés
  3. Cukinak cuki a szett! :D .... de Anna, nem fáztál így reggel? (tudom kabát az volt :D )én már nem merem hordani a tavaszi cipőimet, mert reggelente hideg van, és majd meg fagyok! :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Aggódó Rokon! :)
      Csütörtök az egyetlen nap, amikor nem bringával, hanem kocsival járunk logosztikai okokból. (Ezen anapon intézek minden elintéznivalót, amit cangával nem tudok!) Szóval kocsival voltam, és egyáltalán nem fáztam! :)
      De cuki vagy, hogy aggódsz! :)))))

      Törlés
    2. Na jóó! Ezt nem tudhattam! :D :D

      Törlés
  4. Ez nálam megint nagyon-szett:)). Még nincs egy darabom sem. Na jó, cipő talán.:)))

    VálaszTörlés
  5. Nagyon jó kis szerelés :) Csini vagy!

    VálaszTörlés
  6. Szoknya! Nagyon jó! Szerintem abszolút szoknyás/ruhás csaj vagy, ezek nagyon bejönnek!

    VálaszTörlés
  7. Ez aztán a csini szett!
    :)
    Nagyon jól áll! Megéri nyitott szemmel járni!
    Ez az a táska amivel nehezen barátkoztál össze? Mert szerintem nagyon jó, annyira hogy az én kívánságlistámra (must have) is felkerült! :)

    VálaszTörlés
  8. ez a szett nekem is nagyon bejön, a konty is jól áll!
    (a megfagyás végett én is aggódtam hirtelen, de aztán olvastam, h nem fenyegetett:))

    VálaszTörlés
  9. Nagyon jó, én sokszor járkálok így, szeretem ezeket a színeket, kicsit a koloniális stílusú afrikai gyarmatokat idézi számomra.

    VálaszTörlés