szombat, november 17

Bocsánat

{boleró: kyk |pólóruha: orsay | ékszer: camieau | öv: takko | leggings: tezenis | csizmar: deichmann}
 Bocsi, hogy tegnap nem jöttem újabb bejegyzéssel, de totál összeestem tegnap. Nagyon-nagyon sok volt a munka a munkahelyen. Szervezési hibák miatt egyszerre 4 lapot kellett csinálnom, és még pályázathoz is kellett terveznem. Megvallom volt a héten egy pillanat, amikor totál összeomoltam, és majdnem bőgtem. De Főnix madárként valahogy összeszedtem magam, és folytattam. Még gyerekkoromban kifejlesztettem egy módszert, hogy a kilátástalan helyzeteket, munkákat túléljem. Azt mondogatom magamnak, hogy amennyit megcsinálok, annyival kevesebb van hátra, És csinálom-csinálom..... Tudom, hogy kicsit kegyetlen, de nekem ez bejön! Ja és m ég valamivel motiváltam magam. Hogy pénteken délután elmegyek vásárolni magamnak. Hogy miket? Azt a következő bejegyzésemben láthatjátok! :D

3 megjegyzés:

  1. <3
    szuper főnix madár vagy, szerintem nagyon jó a technikád! ;)
    a szerelésed is tetszik, egyedül a leggings színe nem passzol az én ízlésemhez, nálam nem illik a csimma színével. egyébként rendben van! :)
    (óó, filózok a feka-kék csíkos pamuttunikán, h az vajh milyen lenne az én 36-os testemen:))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pamut tunika jól állna. Laza lenne! :D
      Amúgy a kép nem adja vissza, de a leggings középbarna...nem ilyen ótvar színű!!!! :D

      Törlés
    2. okézsoké, buta mód eszembe se jutott, h nem színhelyes a naci! :)
      jól van, tunikára akkor lecsapok és örvendenék egy személyes átvételnek, h élőben is megszemlélhessem somolygó orcád! ;)

      Törlés