szerda, november 7

Tavaszodik?

{blúz: turkáló | kardikán: turkáló | szoknya: turkáló | harisnya: calzedonia | csizma: humanik}
Nem tudom, ti hogy vagytok vele, de én minden nap úgy érek haza, hogy szakad a víz rólam. Ma már konkrétan csak ballonkabátot vettem fel. Ok, hogy tegnap gyorsan is tekertem a brinyót, mert óriáskésésben voltam, de akkor is? Csuron víz lett a hátam. Csak onnan tudom, hogy már késő ősz van, hogy kezdődik a 4-kor sötét van, és csak a bejárati ajtó előtt tudunk fotózkodni időszak. de ugye ezeket is szeretitek? Amúgy tegnap Biust kutyakozmetikushoz vittem és most kis csuti lett! ma lefotózzuk őt is! OK? Ja és tegnap míg Bius fodrászkodott – nem, egyáltalán nem élvezte...de ez van! – én Mácsár Andi barátnőmmel turiztam! :) Andi nagyon kritikus, és egy csomó dologról lebeszélt! Nagyon ügyes volt! Máskor is őt viszem, mert valóban felesleges göncök megvételétől mentett meg!

2 megjegyzés:

  1. juhééé, mácsár andit mindenkinek turipajtásuk! ;) amúgy én épp ezért járok egyedül ill. már csak 1-2 darabot vagyok hajlandó megvenni, mert így is sok van.
    bius képet kérünk, az izzadt hátadon pedig (sajnos) nem osztozom, te sportlédi vagy még mindig, én tömegközelekem. és befagyok, szóval jól felöltözöm. na jó, tegnap de. gyönyörű idő volt munkába menet, de este már hűvösebb volt.
    (pasival megbékéltünk amúgy, még vas. este hazajött és bár nem beszéltük meg, de bízom benne, h majd később ill. talán mindketten magunkba néztünk -ezt nem hiszem amúgy a racionális énemmel, de hát nő vagyok!:)) jah és most olvasom, h ördögnóri terhes, igazad volt, én eddig kimaradtam a pletyikből, nekem te "szállítottad" a hírt. ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. jah és tecccöl, ez kimaradt! (bár ha épp uolyan piri lenne a derékmelegítő meg a kardigán, akkor lenne a legtutibb, de kezdem tényleg elhinni, h én vagyok túl szőrszálhasogató öltözködés terén... :D ;) (talán épp ezért nem öltözködöm bénább időben nőcisen, mert nyáron nem nehéz azt az 2 darabot üsszepasszintani, nah de a 4-5-6 réteget! :))

      Törlés